Gå til innhold

Farget håret. Det ble (for å si det mildt) alt for mørkt! Har ikke råd til frisør! Noen råd?

Anbefalte innlegg

Farget håret for 2 uker siden. Det ble kjempemørkt. Det var helt lysebrunt/blondt - tenkte ha det litt mørkere, men det ble neste svart :( Men i allefall, har vasket og vasket og vasket håret. Vasket det sikkert 6 ganger i døgnet i begynnelsen. SÅ det har blitt litt lysere. Men nå slipper det ikke mer farge. 

Vurdere kjøpe helbleking og bleke det bare 5 minutter. Noen som har noen erfaring med dette. 

Anonymous poster hash: 5aca3...29d

Fortsetter under...

IKKE kjøp helbleking. Selv om du bleker det bare 5 min vil det bli rødorange.

Jeg ville levd med den mørke fargen til jeg hadde råd til å gå til frisør.

ikke bleke det, vil bli gulrot farge

prøv med spray blond, men start på et området av høret som ikke synes så godt

Anonymous poster hash: 62226...117

Annonse

Huff da.... forbaska at det er så dyrt med frisør :) Er det noe rimeligere i Danmark tro? ;)

Hvorfor blander du inn Danmark?

Anonymous poster hash: d7418...2a2

Hei, skal til Danmark en uke om 1 mnd. SÅ tenkte om det var rimeligere hos frisør der kunne jeg jo fikset litt på det der? Men det er sikkert samme prisen :) 

HI

Farget håret for 2 uker siden. Det ble kjempemørkt. Det var helt lysebrunt/blondt - tenkte ha det litt mørkere, men det ble neste svart :( Men i allefall, har vasket og vasket og vasket håret. Vasket det sikkert 6 ganger i døgnet i begynnelsen. SÅ det har blitt litt lysere. Men nå slipper det ikke mer farge.

Vurdere kjøpe helbleking og bleke det bare 5 minutter. Noen som har noen erfaring med dette.

En vanlig hårfarge vil bleke håret ned før den farger det opp.. Du kan derfor kjøpe ny farge. Det finnes også noe som heter lysfarge.

Anbefaler deg ikke å helbrede håret, det blir nok slitt mer enn pent. Husker du hvilket nummer det stod på fargepakken? Hvis du husker, så kan jeg kanskje hjelpe deg:)

Hilsen frisør

Anonymous poster hash: 8c7d3...e82

bare kjøp bleking du:) så kjøper du en lysebrun farge som du farger med etter blekingen.. det samme gjør vi på salongen, for og bli lysere brun må bleking til for og fjerne de mørke pigmentene:) lykke til!

Anonymous poster hash: da281...8c7

Ehm.. for det første vil ikke en lysere brunfarge gi noe resultat på mørk hårfarge.. og for det andre kan man ikke bruke toning på farget hå, kun ufarget.. så her er det nokk bare avfarging som må til.. kjøp en blekepakke og ha oppi litt maroccan oil eller balsam. så farger du det på nytt i en lysere farge:) jeg er også frisør hilsen 23:23

Annonse

En vanlig hårfarge vil bleke håret ned før den farger det opp.. Du kan derfor kjøpe ny farge. Det finnes også noe som heter lysfarge.

Anbefaler deg ikke å helbrede håret, det blir nok slitt mer enn pent. Husker du hvilket nummer det stod på fargepakken? Hvis du husker, så kan jeg kanskje hjelpe deg:)

Hilsen frisør

Hilsen frisør

6.3 golden brown Loreal. Jeg har opprinnelig orange farge på håret, så tenkte det ville bli litt fint og gyllent (slik som på bildet) - men det ble bare møøøøørke brunt. 

Så snill du er som hjelper! 

HI

bare kjøp bleking du:) så kjøper du en lysebrun farge som du farger med etter blekingen.. det samme gjør vi på salongen, for og bli lysere brun må bleking til for og fjerne de mørke pigmentene:) lykke til!

Du har ikke tilfeldigvis et blekeprodukt du kan anbefale? :) Det er jo så mye å velge mellom... 

Får bare håpe håret ikke knekker av ;) Jeg hadde jo stripet det 3 mnd før jeg nå farget det... så kanskje det blir hardt? men er flink til å kure det i ny og ne... 

HI

du må ikke gå under 7 på fargeskalaen.. butikkfarger er tettpakket med pigmenter, så utfalle vil bli mørkere uansett hva man tenker stort sett.. man kan være heldig også, men lurt og safe ogkjøpe lysere enn du tenker i utgangspunktet:) hilsen frisør 22:23

Ehm.. for det første vil ikke en lysere brunfarge gi noe resultat på mørk hårfarge.. og for det andre kan man ikke bruke toning på farget hå, kun ufarget.. så her er det nokk bare avfarging som må til.. kjøp en blekepakke og ha oppi litt maroccan oil eller balsam. så farger du det på nytt i en lysere farge:) jeg er også frisør hilsen 23:23

Men en lysfarge med 9% i Ask/grønn vil kunne gjøre "susen" og er mildere enn bleking..

Farget håret for 2 uker siden. Det ble kjempemørkt. Det var helt lysebrunt/blondt - tenkte ha det litt mørkere, men det ble neste svart :( Men i allefall, har vasket og vasket og vasket håret. Vasket det sikkert 6 ganger i døgnet i begynnelsen. SÅ det har blitt litt lysere. Men nå slipper det ikke mer farge.Vurdere kjøpe helbleking og bleke det bare 5 minutter. Noen som har noen erfaring med dette.Anonymous poster hash: 5aca3...29d

En vanlig hårfarge vil bleke håret ned før den farger det opp.. Du kan derfor kjøpe ny farge. Det finnes også noe som heter lysfarge.Anbefaler deg ikke å helbrede håret, det blir nok slitt mer enn pent. Husker du hvilket nummer det stod på fargepakken? Hvis du husker, så kan jeg kanskje hjelpe deg:)Hilsen frisørAnonymous poster hash: 8c7d3...e82

Farget håret for 2 uker siden. Det ble kjempemørkt. Det var helt lysebrunt/blondt - tenkte ha det litt mørkere, men det ble neste svart :( Men i allefall, har vasket og vasket og vasket håret. Vasket det sikkert 6 ganger i døgnet i begynnelsen. SÅ det har blitt litt lysere. Men nå slipper det ikke mer farge.Vurdere kjøpe helbleking og bleke det bare 5 minutter. Noen som har noen erfaring med dette.Anonymous poster hash: 5aca3...29d

En vanlig hårfarge vil bleke håret ned før den farger det opp.. Du kan derfor kjøpe ny farge. Det finnes også noe som heter lysfarge.Anbefaler deg ikke å helbrede håret, det blir nok slitt mer enn pent. Husker du hvilket nummer det stod på fargepakken? Hvis du husker, så kan jeg kanskje hjelpe deg:)Hilsen frisørAnonymous poster hash: 8c7d3...e82

6.3 golden brown Loreal. Jeg har opprinnelig orange farge på håret, så tenkte det ville bli litt fint og gyllent (slik som på bildet) - men det ble bare møøøøørke brunt.    Så snill du er som hjelper!   HI Anonymous poster hash: 5aca3...29d

Husk at det som er på bilde vil du aldri få så perfekt. Det går på hårfargen din har du lyst biter fargen ekstra sterkt er du mørkere biter den ikkje like stert.

Anonymous poster hash: f3f5e...907

skal du bare bleke det for og farge det igjenn tipper jeg det ikke spiller så stor rolle hvilket du bruker. men vill du ha det kjempe lyst hadde jeg en kunde her om dagen som hadde kjøpt en ny type fra loreal, bilde av en dame med helt hvitt langt hår med lugg.. den var skikkelig bra, da hun kom til meg for og korigere hadde hun brukt den på nesten sort hår, og hennes hår var skikkelig lyst, overaskende, hun ville bare stripe noen brune striper.. husker ikke hva den het. men det beste er at du er ganske orange når du skyller ut, slik at den nye lyse brunfargen ikke blir grønn.. håret må ha orange pigmenter i seg. så kan du bruke proteinkur som bygger opp håret igjenn:)

Ble litt mye og rotete dette

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...