Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Vært sammen i 2 år, bodd sammen i 1. Hadde mye sex frem til vi flyttet sammen, etter det har det dabbet av, nå ca hver 2.-3. uke. Han sier han kunne tenkt seg sex 3-4 ganger i uken men tar sjelden initiativ og jeg har blitt lei av det og følt meg avvist mange ganger. Før elsket han å gi/få oralsex, nå er det bare jeg som gir. Han jobber mye og tar på seg forskjellige ting når han har fri, sier han er sliten Sier han fortsatt har lyst men "glemmer" det...prioritere det ikke Er dette normalt?? Anonymous poster hash: 38e0b...7c3
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hva som er normalt og ikke er ikke lett å uttale seg om, men jeg an fortelle seg om hvordan det er hos oss. Vi har vært sammen i 10 år, gift i 6 og har 3 barn. Mannen ønsker fremdeles å ha sex flere ganger om dagen (jeg har ikke sjans til å ha overskudd til det) og tar initiativ til sex nesten daglig. Han blir avvist en del, for jeg trenger litt overskudd for å "orke det". Men stort sett har vi sex 2-3 ganger i uken. Har dere snakket sammen om dette? Vet han at du ikke er fornøyd med situasjonen?? Anonymous poster hash: 5d7a3...59d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå