Gå til innhold

Hvilken "symptomer" får dere ved røyk/snusslutt?

Anbefalte innlegg

Jeg sluttet igår og har hodepine, er bare irritert inni meg... Nå på kveldstimene føler jeg meg deprimert..

Satt å grein fordi jeg hadde dårlig samvittighet over barna for at jeg har vært så irritert idag... Vurderte å ta meg en snus bare for å bli "normal-mamma" igjen, men lot være

Hva er/var dine symptomer? Hvor lang tid tar det før de går over?

Anonymous poster hash: 61487...88c

Fortsetter under...

ingen symptomer.. Hadde faktisk ingen problemer med å slutte med hverken røyk eller snus.. 

Men siste uka derimot, har jeg hatt så lyst på snus at jeg nesten vil dø.. Tror det er fordi kompisen min kjøpte nikotinfri snus til meg... 
Jeg skal drikke den 24 jan. Tror mulig jeg må kjøpe meg en snusboks da..Holdt meg unna i snart 2 år men. 
Begynner nok ikke igjen av den grunn :) 

Første 2-3 ukene: Hodepine, to ukers "depresjon", urolige føtter når jeg skulle sove, irritabilitet og veldig økt matlyst.

Men plutselig en dag kjentes det helt ok ut, og etter hvert ganske deilig :D

Anonymous poster hash: 0f3db...50b

Annonse

ingen symptomer.. Hadde faktisk ingen problemer med å slutte med hverken røyk eller snus..

Men siste uka derimot, har jeg hatt så lyst på snus at jeg nesten vil dø.. Tror det er fordi kompisen min kjøpte nikotinfri snus til meg...

Jeg skal drikke den 24 jan. Tror mulig jeg må kjøpe meg en snusboks da..Holdt meg unna i snart 2 år men.

Begynner nok ikke igjen av den grunn :)

Famous last words ;-)

Jeg blir egentlig bare sinnsykt rastløs og frustrert siden jeg vet hva som ville hjulpet. Gleeeeeeder meg til å hente e-sigarett på posten i morgen!

Anonymous poster hash: bcb9f...d47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...