Gå til innhold

Jeg har snakket med en mann fra sukker i 1. År nå uten å treffes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har veldig lyst til å treffe han, men han vil ikke enda sier han. Han er ikke klar. Han er altfor bra for meg det vet jeg. Vi snakker sammen nesten daglig i telefonen og mye melding.

Bør jeg kutte han ut? Jeg vil møte han, men det er ikke han klar for sier han

Anonymous poster hash: 3e37c...db2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss. Ja han hadde jeg nok kutta ut.

Anonymous poster hash: 0a9a4...f6e

Skrevet

Spør om hva som er grunnen til at han ikke er klar da?

Anonymous poster hash: 8aaae...37f
Skrevet

Jeg hadde aldri giddet å vente så lenge. Ble kjent med kjæresten på Møteplassen og vi skrev med hverandre i 3 mnd, så møttes vi.

Sikker på at han er singel??

Anonymous poster hash: 1cc12...7db
Skrevet

Han ser sikkert ut som nøkken selv.

Skrevet

Han vil ikke treffes etter 1 år med prat?? Da er han enten i et forhold, har sosial angst eller er stygg som juling

Anonymous poster hash: 6c3d7...70f
Skrevet

Hvis en mann ikke er klar til å møte deg etter et helt år - da blir han trolig aldri klar for det heller!!!

Du skriver at han er for bra for deg..... jeg tror virkelig og oppriktig at det er motsatt!

Med min erfaring fra Sukker så lukter det gift/samboende/kjæreste-mann lang vei av en slik oppførsel!

Sett et ultimatum om å møtes. Du har ingen nytte av å kaste bort tid, tanker og følelser på en mann som ikke vil møte deg. Og hvis det mot formodning er en mann som "bare" ikke er klar - da har han faktisk for mye ubearbeidede følelser til at du bør fortsette å kaste bort livet ditt på å være psykolog for ham!

Anonymous poster hash: 8d8dc...47e
Skrevet

Han vil ikke treffes etter 1 år med prat?? Da er han enten i et forhold, har sosial angst eller er stygg som juling

Anonymous poster hash: 6c3d7...70f

Signerer!

Eller så er han ikke den han har utgitt seg for å være.. Det hender noen bruker andres bilder. Det skjer også dessverre :(

Anonymous poster hash: 156cb...90b

Skrevet

Vi snakket i 4 år vi, før vi møttes... Møttes ikke på sjekkeside da men. Nå har vi vært sammen i 4 nye år...

Anonymous poster hash: 1677b...80d

Skrevet

Snakket i 14 dager før vi møttes vi, gikk bra det for er fortsatt sammen 3 år etter. Men spør hvorfor han ikke er klar, si at de begynner å tvile siden han ikke vil treffe deg

Anonymous poster hash: 62ac8...4e8
Skrevet

Åååhhh jeg har snakket med en i en uke, og vi planlegger å møtes snart... I første omgang som venner.. Det som skjer det skjer ;)

Anonymous poster hash: c44d1...259

Skrevet

Snakket med kjæresten min i to uker før vi møttes for første gang. Fire dager etter første møtet møttes vi igjen og da hadde vi en magisk helg sammen og ble kjærester. Nå nærmer det seg halvannet år siden og det er fortsatt magisk! :D <3

Ett år er for lenge - dette er veldig merkelig. Du er nok for bra for han! Hvor kom ordene at han er for bra for deg i fra?

Anonymous poster hash: 13ce8...3de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...