Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Tretten dager uten jobbflørten har søren meg vært nok! Anonymous poster hash: 11d91...5f0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hvis du har mann, vær forsiktig.. Jeg har hatt en stund uten kontakt med en god venn som jeg dessverre har blitt betatt av. Følelsene har avtatt. Så fikk jeg nyttårs-sms.. Kjenner at jeg har lite å gå på før følelsene kommer tilbake. Glad jeg slipper å treffe ham hver dag for jeg vil ikke risikere å ødelegge to familier. Det er bare et tidsspørsmål når det er følelser på begge sider.. Anonymous poster hash: 921c9...e85
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Hvis du har mann, vær forsiktig.. Jeg har hatt en stund uten kontakt med en god venn som jeg dessverre har blitt betatt av. Følelsene har avtatt. Så fikk jeg nyttårs-sms.. Kjenner at jeg har lite å gå på før følelsene kommer tilbake. Glad jeg slipper å treffe ham hver dag for jeg vil ikke risikere å ødelegge to familier. Det er bare et tidsspørsmål når det er følelser på begge sider.. Anonymous poster hash: 921c9...e85 Jeg har nok det ja, så vet jeg skal trå varsomt. Fikk melding på FB fra ham i natt om at han vet vi kommer til å få et fint nytt år... Og jeg er redd han får rett. Anonymous poster hash: 11d91...5f0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Hvis du har mann, vær forsiktig.. Jeg har hatt en stund uten kontakt med en god venn som jeg dessverre har blitt betatt av. Følelsene har avtatt. Så fikk jeg nyttårs-sms.. Kjenner at jeg har lite å gå på før følelsene kommer tilbake. Glad jeg slipper å treffe ham hver dag for jeg vil ikke risikere å ødelegge to familier. Det er bare et tidsspørsmål når det er følelser på begge sider.. Anonymous poster hash: 921c9...e85 Jeg har nok det ja, så vet jeg skal trå varsomt. Fikk melding på FB fra ham i natt om at han vet vi kommer til å få et fint nytt år... Og jeg er redd han får rett. Anonymous poster hash: 11d91...5f0 I og med at jeg har en mann som er snill og god - selv om forelskelsen er borte- så har jeg valgt å legge all fokus på datteren min og den familien jeg har. Ønsker jeg å bo 50% mindre sammen med henne? For det er det som vil skje dersom jeg hadde latt de impulsive følelsene ta overhånd. Javisst er det ufattelig fristende å kjenne hjertet banke, få det første kysset, se seg selv som så fantastisk som man bare kan se seg i øynene til en mann som ser på noen han ikke kan få.. Men så kommer hverdagen og hvem er best å leve sammen med da? Familien man har eller den nye flammen? Noen sa at gresset ikke er grønnere på andre siden av gjerdet - men på den siden man vanner. Jeg tviholder på den tanken, selvom jeg skriker inni meg etter nytt tegn på interesse fra den andre. Anbefaler deg å se filmen "Take this waltz" Anonymous poster hash: 921c9...e85
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Take this waltz: http://m.youtube.com/watch?v=xUQTNY5yaVk&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3DxUQTNY5yaVk Anonymous poster hash: 921c9...e85
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå