Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min er en helt fantastisk far som elsker datteren vår over alt på denne jord. Han forteller henne flere ganger om dagen hvor glad han er ikke henne og koser og klemmer på henne hver dag. Han elsker å herje og leke med henne og kan med glede sitte og perle eller tegne i flere timer. Det første han Gjør når vi våkner er å gi henne en stor klem. Han gleder seg til kvelden for da kan han lese for henne og ha litt kvalitettid før hun sovner. Hun et forresten 4. Men han kan bli fryktelig sint. Det skjer ikke ofte, men han takler ikke trass. Han ville aldri slått henne, men han kan finne på å holde henne i armene mens han snakker strengt til henne og jeg ser hun blir lei seg. Han knipser også mot henne innimellom når hun ikke hører. Hun hører på han med en gang, men jeg vet ikke om det er av respekt eller frykt. Trur ikke hun er redd, hun forguder pappaen sin. Men han høres bare med sint ut enn han er fordi han blir så streng

Anonymous poster hash: 5801a...73c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte av og til holde mitt barn også når han var mindre.

Anonymous poster hash: 6307a...722

Skrevet

Kan ikke mannen din oppsøke hjelp slik at han ikke skremmer gutten deres? At han hører etter er nok en blanding av respekt og frykt.

Anonymous poster hash: edeee...4cf

Skrevet

Holde fast og snakke strengt til er helt greit.

Skrevet

Hva er det som ikke er greit her?

Skrevet

Hva betyr det at han knipser mot henne?

Skrevet

Det vil jeg si er helt greit.

Når hun trasser er det greit at han reagerer, om det så betyr at han holder henne fast og snakker til henne.

Anonymous poster hash: 4b2f0...5a9

Skrevet

Hvis du spør meg, så er det maktmisbruk og det er ikke greit. Vi har vel alle tydd til det i desperate øyeblikk, men det finnes langt mer fruktbare måter man kan snakke med barn på.

Skrevet

Knipser henne eller knipser mot henne? 

Å holde fast (uten å gjøre ungen vondt, vel å merke) og snakke strengt til dem ser jeg ikke problemet med dersom det er påkrevd. Men man skal jo ikke skremme ungene eller påføre dem smerte på noe vis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...