Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Hei.Med førstemann hadde jeg PCOS og trodde ikke jeg kunne bli gravid uten hjelp (piller).Gravid uten å ha merket særlige symptomer, ømme bryster og trett egentlig.. Tilfeldig at jeg tok en test.Jeg sluttet på Cerazette i november, fikk mens et par dager etterpå, ventet mensen julaften, og den har fortsatt ikke kommet..Har tatt 3 tester kjøpt fra Ebay, som alle har vist negativ. Har en clearblue liggende og men orker ikke ta den for at den og skal være negativ (har brukt nok penger på dyre tester som viser seg å være negative)Kan PCOS'en ha kommet tilbake? Gynekologen min sa han ikke så tegn til cyster på ettersjekken etter fødsel (ca 4 mnd etter).Har hatt murringer uten at det kom mens, og vært litt trett og bittelitt ømme bryster, men ikke slik som med førstemann..Flere som har vært gravide uten å få særlige symptomer? Anonymous poster hash: cbbee...a8f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 ingen som har/hatt PCOS? Anonymous poster hash: cbbee...a8f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Ike hatt pcos men har vært gravid uten symptomer. Utenom manglende mens og pos test. Måtte ta ul for å skjønne det Anonymous poster hash: 7d00a...472
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Hei, har pcos, du vil altid ha pcos om du først har fått det, er en tilstand som du ikke blir frisk av. Jeg har hatt det i snart 16 år. Noen ganger får jeg mensen og andre ganger ikke, helt håpløst når man er prøvere. Vi prøver nå på nr to og har gjort det endel år, nr en kom av seg selv. Cystene kan komme og gå, så at du ikke hadde cyster hos gu sist betyr ikke at du ikke vil få cyster igjen. Jeg ville tatt testen, enten så er du gravid eller så er du ikke. Lykke til Anonymous poster hash: dac4c...2d1
<3 2G <3 Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har pcos og jeg føler meg gravid hver mnd/gang jeg venter mens. Jeg må teste for å være sikker. Ingen cyster kun 4mnd etter fødsel hadde jeg ikke tatt som friskmelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå