Gå til innhold

Mannens hjelp i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært fyllesyk å ubrukelig i hele dag. Jeg har gjort alt med hus, hjem og baby. Nå vil ikke babyen roe seg pga vinden ute, å jeg har prøvd over en time. Jeg spør mannen om hjelp og får til svar: "kan ikke hjelpe deg, jeg har funnet meg en film jeg skal se!"

Aaaaaahhh!!!!!!! :(

Anonymous poster hash: 903bb...bd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde klikket i vinkel. Hadde gitt mannen barnet og forlatt huset en liten stund!

Anonymous poster hash: 93a6f...e3c
Skrevet

Herregud. Enkelte mannfolk er bare egoistisk. Var han på fest igår, mens du var hjemme med barnet deres?

Anonymous poster hash: fd03c...6af

Skrevet

Da legger du baby i armene hans og tar deg en tur ut og lufter deg litt.

Skrevet

Blir helt matt av å lese om alle ubrukeluge mannfolk her inne...

Anonymous poster hash: ac0e8...2eb

Skrevet

Hvis han allikevel skal sitte med ræva planta i sofaen så kan han da vitterlig sitte der med en baby på fanget!!

Dustemann....

Anonymous poster hash: 8516e...739

Skrevet

Da hadde jeg plassert baby i fanget han sagt hadet bra, kommer hjem ila kvelden en gang. !!!

Anonymous poster hash: c26d1...7c2
Skrevet

Fyllesyk og ubrukelig med en BABY i hus? Unnskyld meg, men da fortjener du det selv.

Anonymous poster hash: fbe80...903
Skrevet

Blir helt matt av å lese om alle ubrukeluge mannfolk her inne...

Anonymous poster hash: ac0e8...2eb

Jeg blir mer matt av å lese om alle tafatte dørmattene som er sammen med disse ubrukelige mannfolka.

Herregud damer, hvorfor finne seg i slikt??!

Anonymous poster hash: 4884e...552

Skrevet

Fyllesyk og ubrukelig med en BABY i hus? Unnskyld meg, men da fortjener du det selv.

Hvordan får du det til å bli hennes egen feil?

Anonymous poster hash: 2b218...2a8

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Det var han som drakk i går, ikke jeg. Derfor falt alt arbeidet på meg i dag.

Dørmatte ja.. Det handler om at jeg gjør det jeg kan for babyen min, om han er redd og gråter så trøster jeg. Pappaen mente han bare måtte ligge å gråte og sovne av seg selv. Derfor måtte jeg bysse og kose med babyen til han sovnet etter et par timer i kveld.

Hi

Skrevet

Jeg reagerte også på at du skriver at du var fyllasjuk.

Anonymous poster hash: 31625...d07

Skrevet

Ja, det lurer jeg også på. Det var han som drakk i går, ikke jeg. Derfor falt alt arbeidet på meg i dag.

Dørmatte ja.. Det handler om at jeg gjør det jeg kan for babyen min, om han er redd og gråter så trøster jeg. Pappaen mente han bare måtte ligge å gråte og sovne av seg selv. Derfor måtte jeg bysse og kose med babyen til han sovnet etter et par timer i kveld.

Hi

Du må jo skrive HVEM som var fyllasjuk.

Skrevet

Hi

Du må jo skrive HVEM som var fyllasjuk.

Jeg skjønte det....

Anonymous poster hash: 93a6f...e3c

Skrevet

Han er vel sliten da. Jeg har ikke gjort en dritt i huset i dag jeg heller. Mannen har ryddet etter nyttårsfest i går.

Anonymous poster hash: 25a9a...233

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...