Gå til innhold

Elsker livet mitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et år er over, og jeg er helt klar for neste! Jeg har verdens beste familie. En mann som jeg elsker og fungerer veldig bra i hverdagen sammen med, 3 flotte jenter som er glade i hverandre og krangler så fillene fyker i skjønn forening. 

Jeg har storfamilie og svigerfamilie jeg er glad i og liker å tilbringe tid med. Jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag. Vi har ikke verdens beste økonomi, men vi har nok til å klare oss med små forventninger i hverdagen, og litt i bakhånd hvis vi skulle trenge det.

Jeg har god helse, kroppen er muligens et par størrelser for stor, men den bærer meg dit jeg vil, og bærer spor etter det mest fantastiske jeg har vært med på.

Jeg har hatt en super barndom, ungdom og voksentid. Jeg har ikke så mange venner, men de jeg har, er venner for livet :)

Tenk at det er mulig å være så heldig!! Mitt nyttårsforsett er å bidra med det jeg kan for at andres liv skal bli så bra som mulig.

Håper alle får et flott år i år!

Anonymous poster hash: 2be30...02d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du beskriver (nesten) mitt liv. :)

God nytt år til deg! :D

Skrevet

Et år er over, og jeg er helt klar for neste! Jeg har verdens beste familie. En mann som jeg elsker og fungerer veldig bra i hverdagen sammen med, 3 flotte jenter som er glade i hverandre og krangler så fillene fyker i skjønn forening.  Jeg har storfamilie og svigerfamilie jeg er glad i og liker å tilbringe tid med. Jeg gleder meg til å dra på jobb hver dag. Vi har ikke verdens beste økonomi, men vi har nok til å klare oss med små forventninger i hverdagen, og litt i bakhånd hvis vi skulle trenge det. Jeg har god helse, kroppen er muligens et par størrelser for stor, men den bærer meg dit jeg vil, og bærer spor etter det mest fantastiske jeg har vært med på. Jeg har hatt en super barndom, ungdom og voksentid. Jeg har ikke så mange venner, men de jeg har, er venner for livet :) Tenk at det er mulig å være så heldig!! Mitt nyttårsforsett er å bidra med det jeg kan for at andres liv skal bli så bra som mulig. Håper alle får et flott år i år!   Anonymous poster hash: 2be30...02d

Dette høres ut som meg, og jeg elsker livet mitt jeg også.

:)

Anonymous poster hash: 82e7a...a5b

Skrevet

Så godt å høre at det er flere som har det bra. Det er jo flest innlegg om det motsatte her inne naturlig nok, og jeg har jo skrevet et og annet frustrasjonsinnlegg jeg også.

Men i dag flommet jeg over av takknemlighet og glede over livet mitt, og bare måtte dele det en plass :)

Skrevet

:) Godt nytt år!

Anonymous poster hash: ea69c...bbb
Skrevet

Takk :) Godt nyttår til deg også!!

Skrevet

Så fint innlegg! :)

Glad på dine vegne, HI. Stå på videre.

Jeg er også der du er, men unntak av at jeg savner egne barn i livet mitt mer enn noe annet :/

Klarer likevel å nyte hver dag.

Love my life :)

Anonymous poster hash: 379b6...556

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noe å være så glad for...

Anonymous poster hash: 2f178...9fc

Skrevet

Så fint innlegg! :)

Glad på dine vegne, HI. Stå på videre.

Jeg er også der du er, men unntak av at jeg savner egne barn i livet mitt mer enn noe annet :/

Klarer likevel å nyte hver dag.

Love my life :)

Anonymous poster hash: 379b6...556

Så bra at du klarer å sette fokus på det du har i stedet for det du mangler! Det respekterer jeg veldig. Vi var ufrivillig barnløse i 4 år før førstemann kom til verden, og det slet mer på meg enn noe annet jeg har opplevd i livet.... (nå har jeg hatt et veldig lett liv, altså..)

Håper du får oppfylt ønsket ditt!!

Skrevet

Herlig innlegg, HI! :) Og jeg er så heldig at jeg også er så lykkelig, dog bare med to jenter. :)

Godt nytt år, alle! :) Jeg vil også forsøke å gjøre mer godt for andre. Står på jevnt og trutt med det lille jeg får til for en bedre verden innen et par områder. Skulle gjerne gjort mye mer.

Anonymous poster hash: ef63b...1a8

Skrevet

Skulle ønske jeg hadde noe å være så glad for...

Anonymous poster hash: 2f178...9fc

Åååå jeg skulle ønske at jeg kunne smitte deg med mitt hell og lykke!! Håper du finner noe å være glad for, let med lys og lykter, for når du finner noe, så er det ofte smittsomt!

Skrevet

Heldig du er :)

Anonymous poster hash: a273b...492

Skrevet

Så bra.

Har reflektert over det sjølv no siste dagane. Føler meg så heldig med min flotte kjernefamilie, god jobb, god helse, god økonomi, familie og svigerfamilie og venner eg liker.

Håper 2014 også blir et flott år.

Og eg vil gjerne gjøre livet til andre også bedre.

Deilig å sette pris på det en har istedenfor å være sur og misfornøyd og forlange/forvente stadig meir.

Skrevet

Så bra.

Har reflektert over det sjølv no siste dagane. Føler meg så heldig med min flotte kjernefamilie, god jobb, god helse, god økonomi, familie og svigerfamilie og venner eg liker.

Håper 2014 også blir et flott år.

Og eg vil gjerne gjøre livet til andre også bedre.

Deilig å sette pris på det en har istedenfor å være sur og misfornøyd og forlange/forvente stadig meir.

Vi er heldige begge to!! Så det er jammen godt vi reflekterer over det, og setter pris på det :)

Skrevet

Heldig du er :)

Anonymous poster hash: a273b...492

Jeg vet det. Og jeg prøver å tenke over det så ofte som jeg kan...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...