Gå til innhold

Dere med 4-5 barn... Bil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken bil har dere? Vurderer Ford S-MAX.. Er det en bil å anbefale? Må ha god plass til vogner.. Tenker da takboks i tillegg da det nok blir litt liten plass i bagasjerommet uansett..

Så, hvilken bil anbefaler dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde først en Suburban, men gikk etterhvert over til en Renault Grand Espace. Begge valgt pga sikkerhet.

Med Espace`en har vi hatt greit med plass da den har et forholdsvis stort bagasjerom.

Subben er for spesielt interesserte. :rolleyes: Men har plass til alt man måtte begjære. :wink:

Skrevet

Hvilken bil har dere? Vurderer Ford S-MAX.. Er det en bil å anbefale? Må ha god plass til vogner.. Tenker da takboks i tillegg da det nok blir litt liten plass i bagasjerommet uansett..

Så, hvilken bil anbefaler dere?

I Ford S-MAX er det veldig liten plass, men veldig behagelig bil å kjøre. trenger en 7-seter selv, men må også ha mye plass. 

Anonymous poster hash: f5a3a...552

Skrevet

S Max er vel av de større 7 seterme men ville ikke anbefalt den med 5 unger. Blir trangt med beinplass for de bakerste. Og ingen bagasjeromsplass omtrent. Jeg elsker vår s Max, men ville hatt noe større med mer enn 3 unger.

Anonymous poster hash: 1e7ea...e38

Skrevet

Jeg har en opel zafira 7seter. Har fire barn, 3 barneseter. Ett bakovervendt og 2 forovervendt. Godt med plass selv om en sitter i "bagasjerommet" (altså ekstrasetet) :)

Anonymous poster hash: 6b5d9...940

Skrevet

Caravelle:) Helt perfekt. Bare å kjøre vogna inn og slå på bremsen. Hadde tidligere en Opel Zafira, men synes den hadde utrolig lite bagasjeplass når ekstrasetet var i bruk.

Skrevet

Vi har en Ford S-max og det er en fantastisk bra bil! Men vi vurderer å bytte til en Galaxy for setene bak er ikke like god å sitte i. I tillegg blir det knapt med bagasje plass når vi reiser langt, selv med takboks ;-)

Skrevet

Jeg har en s-max, å elsker den bilen :) men med alle setene opp er det ikke plass til noen barnevogn dessverre :/ jeg ville gått for en caravelle/multivan :)

Anonymous poster hash: 91278...d0a

Skrevet

Ah, så kjedelig! Har lite lyst på caravelle, men spørs om man bare må bite i det sure eple og tenke praktisk over det overflatiske ;-)

Skrevet

Har 3 barn men vil ha en til etterhvert. Valget står mellom smax og galaxy her.

Anonymous poster hash: 116dd...215

Skrevet

Vito

Anonymous poster hash: c699b...56d

Skrevet

Hiace

Anonymous poster hash: f3aaf...7dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...