Gå til innhold

Stresser unødvending mye nå..

Anbefalte innlegg

Jeg har 8 uker igjen til termin, og er klar for å møte nurket.

og jeg stresser med "alt" som ikke er gjort eller kjøpt.. Det er bare fille ting å stresse over, har jo klær, seng, dyner og alt det viktige. Så skjønner ikke hvorfor jeg er så stressa..!

Er dette normalt i slutten av svangerskapet?

Anonymous poster hash: 3e4b2...427

Fortsetter under...

Helt normalt! Har også 8 uker igjen, og har litt småting igjen som mangler. Ikke noe meganødvendig utstyr, men som gjør hverdagen enklere. Og siden jeg er perfeksjonist, så MÅ ALT være klart. Ser ikke for meg å orke og gå på butikken etter lille er født, og med bekkenløsning så tar ting tid. Heldigvis har jeg kjøpt inn litt og litt fra tidlig av, så alt det mest nødvendige er vel i hus ;) Men ikke stress med det! Skriv liste på mobilen din, og ta litt og litt etterhvert som du kommer over det, så er du nok snart i mål :) Lykke til!

Jeg har 6 1/2 uke igjen, å begynte å vaske klær i dag :) Det tar tid med all vaskingen.. Sengetøy og gulpekluter bør vaskes to ganger… I tillegg har jeg planer om å stryke gulpekluter og sengetøy før førstegangs bruks slik det ser fint ut :) 

Anonymous poster hash: 16321...ce9

Annonse

Jeg har 6 1/2 uke igjen, å begynte å vaske klær i dag :) Det tar tid med all vaskingen.. Sengetøy og gulpekluter bør vaskes to ganger… I tillegg har jeg planer om å stryke gulpekluter og sengetøy før førstegangs bruks slik det ser fint ut :)  Anonymous poster hash: 16321...ce9

Dette var noe jeg ikke hadde tenkt på.. :)

Hvor/hva har du kjøpt som gulpekluter? Bør jeg ha mange?

Anonymous poster hash: 3e4b2...427

Jeg har kjøpt mange da det var tilbud på barnashus her jeg bor. Man vet aldri om man får en gulpebaby eller ikke, å nå slipper jeg å vaske gulpekluter hverdag :) 

Kjøpt noen gasskluter og noen flanellkluter. De selger også på Kid, princess, sparkjøp ++ :) 

Anonymous poster hash: 16321...ce9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...