Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er alenemor og er omtrent aldri med venner. Ingen å snakke med heller Er det normalt????? Sitter alene Alltid... Blir det for gale så besøker jeg min mor Flere? Vanlig?? Anonymous poster hash: 86ace...6e0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Er alenemor. Ser ikke venner ofte. men er på lekeavtaler da kommer jeg meg ut for både min og barnas del. Anonymous poster hash: b56ed...426
Kliko Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Masse venner har jeg absolutt ikke, men jeg har noen gode som kommer på besøk på kveldstid et par ganger i uka. Takker de omtrent hver gang for at de gidder å alltid komme hit (jeg er hos dem når barnet er hos faren sin da). Men hvorfor tror du det har blitt sånn? Ta kontakt med foreldre i barnehagen kanskje? Viktig å ha noen venner man treffer av og til :-)
me_87 Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Sånn har jeg det også :S Men har vel vennet meg til det på en måte.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Hi her Jeg er ALDRI på fest eller byn Maks en gang i mnd hos en vennine DET ER SÅÅÅÅ ENSOMT OG VONDT Anonymous poster hash: 86ace...6e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå