Gå til innhold

Hvor lenge etter brudd med bf fikk dere ny partner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvor lenge andre har ventet,

Lurer også på hvor lang tid det tok før barna møtte den nye kjæresten, og når dere flyttet sammen. ??

Står å vurderer å prøve å begynne å date litt igjen. men usikker på dette med barna oppi det.

Anonymous poster hash: 8181c...e2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kun bodd fra min X i 2 mnd, men har vært slutt i 6 mnd. Er begynt å "date" en, det er veldig fint, men jeg tar det veeeeldig rolig. Det vil si bare venner foreløpig. Involvere barn? Det blir i alle fall 1 år til om det blir oss. Har god tid. 

Anonymous poster hash: 9b272...660
Skrevet

Gikk fra samboeren etter at jeg traff en ny. Ble kjærester først et halvt år etterpå, ble gravid etter 3 mnd så da måtte jeg bare introdusere barnet.

Anonymous poster hash: 9e249...f59

Skrevet

Er 4 år siden bruddet nesten. Har ikke fått ny kjæreste og ikke prøvd heller. Får helt panikk av tanken

Skrevet

Dette lurer jeg på også. Vært offisielt slutt i en måned, men var ikke noe kjæresteforhold i halvannet år før det heller... Han valgte å avslutte forholdet her, har det noe å si?

Anonymous poster hash: a53df...c00

Skrevet

Jeg følte meg klar for noe nytt etter to år.

Jeg var alene i fire år.

Anonymous poster hash: 76a9d...150

Skrevet

Jeg var singel i 5år, før jeg traff kjæresten min. Vi begge har barn fra før, og vi tok det rolig. Finne først ut om det var oss, før vi introduserte barna. Først introduserte vi barna for hverandre, og etter det så traff barna hverandre.
Til høsten blir vi samboere :-)

Anonymous poster hash: 8980f...50f
Skrevet

Har ikke vært der selv, men tenker at det er helt ok å begynne å date igjen når du selv er klar for det, og hvis du er trygg på at du er ferdig med eksen og at du ikke dater bare fordi du er redd for å være alene.

Å introdusere barna for kjæresten synes jeg ikke bør skje før det er veldig seriøst.

Anonymous poster hash: 60084...562

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...