Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Vi har bestandig hatt et godt forhold og vi har vært sammen i tolv år. Nå den siste tiden sier mannen min ofte at jeg sikkert vil bytte han ut med en yngre og mindre kjedelig mann! Har forsikret han flere ganger at han er den perfekte mannen for meg, men han sier dette likevel. Forstår ikke hvorfor, noen tanker? Anonymous poster hash: 61afb...70a
Tarssan Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Kanskje han sliter med seg selv for tiden? Noe som har skjedd i livet hans som har gjort han usikker på seg selv?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Sliter han med selvtilliten? Er han redd for å bli gammel? Anonymous poster hash: 2a97f...c13
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Har tenkt mye på dette i det siste. 2013 er det beste året vi har hatt, ingen store nedturer eller utfordringer. Han har helt normal selvtillit og jeg har ikke merket noe endringer i det siste. Håper ikke han mener han er gammel, han er bare i slutten av tjueårene! Takk for innspill. Anonymous poster hash: 61afb...70a
Tarssan Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Kanskje han rett og slett bare er redd for å miste deg og det dere har ilag, siden du sier at det har vært deres beste år? vær raus med godordene til han, så kommer han seg nok
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Håper det er noe så enkelt som ligger bak, selv om jeg synes det er en merkelig måte å vise det på. Anonymous poster hash: 61afb...70a
ærlig talt Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Er det noen par i deres omgangskrets som har gått fra hverandre? Kanskje er han redd for at du plutselig finner ut at du vil oppleve noe annet. Gi ham bekreftelsen han trenger
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 40 årskrise i emning! Anonymous poster hash: 85773...ffa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Jeg kommer iblant med et par kommentarer til min mann også. Vi har det bra sammen, og det er ingen store problemer. Jeg er eldre enn ham. Og iblant kommenterer jeg alderen min. Jeg er ikke redd for at han skal gå fra meg, altså. Det er bare en måte (kanskje ikke riktig måte) å vise at jeg er komfortabel med meg selv... Anonymous poster hash: c384b...cde
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Kanskje han er utro :/ Anonymous poster hash: 98f62...2e7
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Kan det være at han vil ut av forholdet, men håper at du sier det først?? Bare en tanke..... Anonymous poster hash: c30e5...aab
Magia Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Kan det være at han vil ut av forholdet, men håper at du sier det først?? Bare en tanke..... Anonymous poster hash: c30e5...aab Huff, dette tenkte jeg også. Men det er mest sannsynlig krisemaksimering!
Siamese Hellhound Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Jeg tror han fisker etter komplimenter! :-)
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Mulig han vurderer selv å bytte deg ut med en yngre versjon? Anonymous poster hash: 8e6ea...3d8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Haha det har jeg faktisk spurt han om. Han mener at en yngre versjon av meg blir altfor lav alder for en trebarnsfar Får bare ta tiden til hjelp og se hva som skjer Anonymous poster hash: 61afb...70a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå