Gå til innhold

Noen med ekstremt dårlig viljestyrke som har klart å slanke seg her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født 4 barn på 5 år, og har da lagt på meg 15 kg siden jeg fikk den første... Nå er minstemann 9 mnd og jeg er lei av å veie mye, ha mage som henger og ikke se noe ok ut. Føler meg ikke bekvem med mannen min heller. 

Problemet mitt er viljestyrkan, den er så elendig. Jeg kan trene og spise sundt i 3 uker, så går alt rett i dass. 

Så spörsmålet mitt er; hvordan klare å gå ned i vekt med elendig viljestyrke? Jeg gir meg aaaaaalt for lett.

Anonymous poster hash: f9076...f7f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir du ikke motivert av framgang da?

Jeg har slanket meg en gang. Da ble jeg motivert av å se at kilo forsvant og at formen ble bedre. Eks: jeg begynte å gå tur i raskt tempo, å satte meg små mål, slik som, nå skal jeg gå halve bakken uten å stoppe. Neste gang tok jeg hele bakken uten å stoppe , så løp jeg.. Osv. Dessuten slanket jeg meg med å kutte ut dritt mat og godis i ukedagene, og kunne unne meg LITT ekstra i helgene. For meg var dette en enkel måte å slanke meg og komme i bedre form.

Skrevet

Jeg har masse gode (?) unnskyldninger og er flink til å glemme, for å slippe, men hver gang jeg ser meg i helprofil i speilet så tenker jeg at dette går ikke lenger. Veier 10+ mer etter fødselen og kiloene sniker seg på og jeg blir mer og mer daff for å gjøre noe. Sist jeg slanket meg hadde jeg faste avtaler med venninne og vi gikk turer, jeg var også på trening mage/rumpe /lår som kostet mye og synes det var for dyrt til å la være å møte opp. Det hjalp meg, så jeg må alliere meg med en sterk venninne som maser på meg og kjøpe et dyrt treningskort. Har lovet meg selv å være mer aktiv med barna for de lider av at mor er blitt så lat.

Anonymous poster hash: f50fd...639

Skrevet

Det er akkurat dette med gode grunner, er alltid sliten, eller så må huset vaskes, klær brettes.

Men har innvistert i dyrt treningskort nå, så håper jeg ikke blir støttemedlem...

Trenger hjelp til å holde dette gående.

Anonymous poster hash: f9076...f7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...