mamma_bergen Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er inne og ser på plasser nå, men det er jo så mange å velge mellom Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å snevre inn litt? Hvor reise, hvor ikke reise og den slags? Vi er tre jenter som skal reise, min datter, min attpåklatt søster og jeg
Gjest Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hva slags ferie er dere ute etter da? Som du skriver, er mange valgmuligheter. Luxus? Back to the 80ies? Komfort? Storbyfasiliteter?
mamma_bergen Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #3 Skrevet 1. januar 2014 Hva slags ferie er dere ute etter da? Som du skriver, er mange valgmuligheter. Luxus? Back to the 80ies? Komfort? Storbyfasiliteter? Jeg ser for meg strand, basseng og late dager, men tenker samtidig at det bør være i nærheten av en by som det går an å rusle i med tanke på 17-åringen Det bør jo også være barnevennlig mtp 8-åringen Ikke nødvendigvis luksus, men litt stander ønsker jeg nok Jeg ser for meg en øy og ikke fastlandet
Gjest Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 http://www.ving.no/hellas/skiathos-by Her dekker de meste av kriteriene dine. Selv liker jeg å ha den greske sjarmen inntakt, oh ikke bare turistmaskin de luxe. Eller så var jeg på øya Kefallonia for noe år siden, og tror Apollo har den i år. Mange flotte badeviker, natur, shopping i "hovedbyen" , kjendisfaktor og sol Og det er IKKE innpåslitne selgere på noen av disse øyene, slik som i Tyrkia. Thassos er en av mine favoritter, men har selv begynt å ta Norwegian til andre steder og bestiller hotel selv. Kan da anbefale Poros, Hydra, Egina og Spetses - men må påberegne en båttur fra time til tre
mamma_bergen Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. januar 2014 Tusen hjertelig! Skal sjekke det ut med en gang
Appelsinpiken Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Vi reiser til sunwing kallithea på Rhodos, storfamilien inkludert tante på knappe 18 år. Tror det blir bra for alle sammen der er det aktiviteter hver dag for 8-åringen, og tenåringen kan trene (om hun vil det), ha late dager på stranden eller shoppe inne i Rhodos by.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå