Gå til innhold

Hellas med 8- og 17-åring i sommer:) Noen som har vært der og vil komme med forslag?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er inne og ser på plasser nå, men det er jo så mange å velge mellom :) Så jeg lurer på om noen kan hjelpe meg å snevre inn litt? Hvor reise, hvor ikke reise og den slags? :)

Vi er tre jenter som skal reise, min datter, min attpåklatt søster og jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva slags ferie er dere ute etter da?  Som du skriver, er mange valgmuligheter. Luxus? Back to the 80ies? Komfort? Storbyfasiliteter? :)

Skrevet

Hva slags ferie er dere ute etter da?  Som du skriver, er mange valgmuligheter. Luxus? Back to the 80ies? Komfort? Storbyfasiliteter? :)

Jeg ser for meg strand, basseng og late dager, men tenker samtidig at det bør være i nærheten av en by som det går an å rusle i med tanke på 17-åringen :) Det bør jo også være barnevennlig mtp 8-åringen :) Ikke nødvendigvis luksus, men litt stander ønsker jeg nok :P Jeg ser for meg en øy og ikke fastlandet :)

Skrevet

http://www.ving.no/hellas/skiathos-by

Her dekker de meste av kriteriene dine. Selv liker jeg å ha den greske sjarmen inntakt, oh ikke bare turistmaskin de luxe.

Eller så var jeg på øya Kefallonia for noe år siden, og tror Apollo har den i år. Mange flotte badeviker, natur, shopping i "hovedbyen" , kjendisfaktor og sol :) Og det er IKKE innpåslitne selgere på noen av disse øyene, slik som i Tyrkia.

Thassos er en av mine favoritter, men har selv begynt å ta Norwegian til andre steder og bestiller hotel selv. Kan da anbefale Poros, Hydra, Egina og Spetses - men må påberegne en båttur fra time til tre :)

Skrevet

Tusen hjertelig! Skal sjekke det ut med en gang :)

Skrevet

Vi reiser til sunwing kallithea på Rhodos, storfamilien inkludert tante på knappe 18 år. Tror det blir bra for alle sammen :) der er det aktiviteter hver dag for 8-åringen, og tenåringen kan trene (om hun vil det), ha late dager på stranden eller shoppe inne i Rhodos by.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...