Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 I voksen alder,hvor lenge og hva slags smerter hadde dere i ettertid? Jeg fjerna mine for to dager,hatt lite smerter frem til i dag. Nå er det fryktlig vondt og svelge og gjør vondt oppover mot ørene. Vet dette er vanlige smerter men bare av ren nysgjerrighet lurer jeg på hvordan smerter o.l dere hadde 😃 Anonymous poster hash: 16016...625
Musemora Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Skorpene falkef av etter noen dager, mulig det er derfor det er mer vondt nå. Det blir sjelden infeksjon etter å ha fjernet mandler, men det kan skje. Men da vil du bli dårlig også. God bedring😃
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Hei! Har ikke fjernet mandlene selv, men jobber med øre nese hals pasienter. Det pleier å bli vondere frem til ca dag 5 etter operasjonen og deretter gradvis bli bedre. Smerter som stråler opp mot ørene er helt normalt. Anonymous poster hash: 6d2e8...e71
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Hei! Har ikke fjernet mandlene selv, men jobber med øre nese hals pasienter. Det pleier å bli vondere frem til ca dag 5 etter operasjonen og deretter gradvis bli bedre. Smerter som stråler opp mot ørene er helt normalt. Anonymous poster hash: 6d2e8...e71 Vet du om små barn har like vondt? Gutten min på 2 år skal snart fjerne mandlene å jeg er så redd for at han skal ha så mye vondt. Anonymous poster hash: a55bc...b33
Musemora Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Hei! Har ikke fjernet mandlene selv, men jobber med øre nese hals pasienter. Det pleier å bli vondere frem til ca dag 5 etter operasjonen og deretter gradvis bli bedre. Smerter som stråler opp mot ørene er helt normalt. Anonymous poster hash: 6d2e8...e71 Vet du om små barn har like vondt?Gutten min på 2 år skal snart fjerne mandlene å jeg er så redd for at han skal ha så mye vondt. Anonymous poster hash: a55bc...b33 Små barn er litt flinkere til å ta hensyn til smertene. Noen har mye vondt, andre har lite. Vanskelig å si på forhånd. Det går ofte veldig greit. Her jeg jobber er de på sykehuset 4 timer etter avsluttet operasjon og så får de reise hjem med resept på smertestillende. Lykke til😃
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Hei! Har ikke fjernet mandlene selv, men jobber med øre nese hals pasienter. Det pleier å bli vondere frem til ca dag 5 etter operasjonen og deretter gradvis bli bedre. Smerter som stråler opp mot ørene er helt normalt. Anonymous poster hash: 6d2e8...e71 Vet du om små barn har like vondt?Gutten min på 2 år skal snart fjerne mandlene å jeg er så redd for at han skal ha så mye vondt. Anonymous poster hash: a55bc...b33 Små barn er litt flinkere til å ta hensyn til smertene. Noen har mye vondt, andre har lite. Vanskelig å si på forhånd. Det går ofte veldig greit. Her jeg jobber er de på sykehuset 4 timer etter avsluttet operasjon og så får de reise hjem med resept på smertestillende. Lykke til Her får vi ligge i 3 dager på sykehuset så det er jo en trygghet. Takk å lov for fritt sykehusvalg! Anonymous poster hash: a55bc...b33
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Hei! Har ikke fjernet mandlene selv, men jobber med øre nese hals pasienter. Det pleier å bli vondere frem til ca dag 5 etter operasjonen og deretter gradvis bli bedre. Smerter som stråler opp mot ørene er helt normalt. Anonymous poster hash: 6d2e8...e71 Vet du om små barn har like vondt?Gutten min på 2 år skal snart fjerne mandlene å jeg er så redd for at han skal ha så mye vondt. Anonymous poster hash: a55bc...b33 Små barn er litt flinkere til å ta hensyn til smertene. Noen har mye vondt, andre har lite. Vanskelig å si på forhånd. Det går ofte veldig greit. Her jeg jobber er de på sykehuset 4 timer etter avsluttet operasjon og så får de reise hjem med resept på smertestillende. Lykke til Her får vi ligge i 3 dager på sykehuset så det er jo en trygghet.Takk å lov for fritt sykehusvalg! Anonymous poster hash: a55bc...b33 . Å så kjedelig. Og de fleste som kommer inn med blødning kommer jo inn 5-6 dagen.... Anonymous poster hash: 9d025...e0d
HvittHus Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Dette høres helt normalt ut slik jeg husker det. Var de verste smertene jeg har opplevd, men vel verdt det i etterkant. God bedring.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Måtte akutt fjerne mandlene i vår. Hadde veldig smerter den 1 uka. Og kjentes ut som om jeg hadde ørebetennelse fra hel.... Var veldig forsiktig med hva jeg spiste de første 14 dagene, følte at det meste var vondt å svelge. Av drikke å orket jeg bare vann. Alt annet svei veldig. Men disse 14 dagene med smerter var verdt det, føler jeg har fått et nytt liv. Har hatt 5-7 halsbetennelser med veldig hovne mandler hvert år. Nå er det 7 mnd siden operasjonen, og ikke vært plaget med halsen i det hele tatt. Heller ikke vært forkjøla eller influensa, noe som bruker å komme sammen med halsbetennelsen Anonymous poster hash: c8132...d93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå