Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Det har jeg funnet ut etter å ha lest her en stund. "Det er støv på smokken!" Hva gjør du når ungen din spiser kattemøkk om et år?! "Jeg har ikke kjent liv på tre timer!" Så kanskje ungen sover da! "Jeg antar at baby ikke tåler morsmelk for han gråter mer enn jeg hadde tenkt! Jeg slutter å amme på flekken!" Ja, babyer gråter, det kalles instinkt! "Svigermor tok på baby uten nyvaskede, desinfiserte hender!" For du trodde kanskje fødselskanalen var steril og at alle unger autoklaveres på barsel? Hva med å ta livet litt mer med ro? Barna blir som dere, hysteriske og uharmoniske. Anonymous poster hash: 1cfde...e3a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Hihi Året har så vidt begynt så stress ned. Ikke godt for hjertet å bli så sinna, vet du Anonymous poster hash: 6d939...c5b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Det har jeg funnet ut etter å ha lest her en stund. "Det er støv på smokken!" Hva gjør du når ungen din spiser kattemøkk om et år?! "Jeg har ikke kjent liv på tre timer!" Så kanskje ungen sover da! "Jeg antar at baby ikke tåler morsmelk for han gråter mer enn jeg hadde tenkt! Jeg slutter å amme på flekken!" Ja, babyer gråter, det kalles instinkt! "Svigermor tok på baby uten nyvaskede, desinfiserte hender!" For du trodde kanskje fødselskanalen var steril og at alle unger autoklaveres på barsel? Hva med å ta livet litt mer med ro? Barna blir som dere, hysteriske og uharmoniske. Anonymous poster hash: 1cfde...e3a Amen Anonymous poster hash: a0931...f4e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Du glemte å ta med at barnet kan ikke skrive 1 minutt en gang etter hun er lagt seg,for tar du ikke barnet opp med en gang hun skriker så vil hun selvsagt bli utrygg. Anonymous poster hash: 205a4...3e9
Gjest cd0da Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Har ikke lest noe av det du ramser opp og jeg har vært her MYE mens jeg har vært sykmeldt
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 skrike* Anonymous poster hash: 205a4...3e9
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Du glemte å ta med at barnet kan ikke skrive 1 minutt en gang etter hun er lagt seg,for tar du ikke barnet opp med en gang hun skriker så vil hun selvsagt bli utrygg. Anonymous poster hash: 205a4...3e9 Da er det jo kriiiise! Anonymous poster hash: 1cfde...e3a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Tror du har lest på ett annet forum enn meg, for disse trådene har ikke jeg sett?! Link takk? Anonymous poster hash: 54107...501
*Miss Marple* Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har heller ikke fått med meg disse trådene. Er nok mye som kan oppfattes som hysterisk for flerbarnsmødre, men kanskje vi skal prøve å legge godviljen til og huske hvordan de var å være fersk mamma?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Du glemte å ta med at barnet kan ikke skrive 1 minutt en gang etter hun er lagt seg,for tar du ikke barnet opp med en gang hun skriker så vil hun selvsagt bli utrygg. Anonymous poster hash: 205a4...3e9 Da er det jo kriiiise! Anonymous poster hash: 1cfde...e3a Ja det er jo gooood grunn til å ringe barnevernet med en gang da vettu! Anonymous poster hash: 205a4...3e9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå