Gå til innhold

Fødseldepresjon eller barseltårer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dro hjem et døgn etter at baby ble født, han er nå 9 dager gammel, og jeg griner dagstøtt!! Får ikke til amminga, har dårlig samvittighet ovenfor storebror som må vente på at mamma pumper og mater baby, får panikk av å tenke på at mannen skal på jobb i morra og takler hverdagen veldig dårlig føler jeg....

Jeg vil bare hjem til Mamma'n min og grine! Er det bare barseltårer eller bør jeg få mer hjelp og innse at det kanskje er en depresjon??

Snufs! :'(

Anonymous poster hash: 3e98b...4b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke du har en depresjon. men få litt hjelp/avlastning så du ikke utvikler en depresjon :) 
En ny baby er ganske mye jobb, spesielt når man har en fra før. Snakk med helsesøster. Kanskje du har familie som kan hjelpe deg med storebror eller passe begge noen timer nå og da, så du får en velfortjent pause =)

Skrevet

Hva med å ta en tur til mamma? :)

Anonymous poster hash: 5671a...a2e
Skrevet

Tror det er barselstårer...Hadde det med begge to. Fødselsdepresjon pleier å komme litt senere.

Med meg ga det seg etter et par uker. Lykke til...det er helt forferdelig men det går over ;) (hvis ikke må du kontakte helsestasjonen eller fastlegen)

Skrevet

Det er nok barseltårer.. Hadde det med begge to, men VÆRST med nr 2. Det gikk bedre etter noen uker.. Det er helt forferdeligt når det står på, men det går over. Stor klem fra meg ❤️

Skrevet

Jeg skal til hs i morra og høre om jeg kan få hjelp til ammingen, tror mye hadde løsnet bare det var på plass! Nå må jeg jo opp og pumpe hver 3. time døgnet rundt og flasker må vaskes og kokes.. Det sammen med en som står opp tidlig og vil ha mammatid gir lite søvn! Men på fredag er Bhg åpen igjen, så da skal jeg nok få sovet litt på dagtid.

Kan ikke huske at det var så ille med nr 1 altså, men kan jo ha fortengt det!

HI

Anonymous poster hash: 3e98b...4b2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...