Gå til innhold

Hvilke nettbutikker har salg nå?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg venter alltid litt jeg... Januarsalg er jo salg, men det er nok veldig mange butikker som jukser noe forferdelig med prisene.
Kunder er lette å lure. Det er bare å hive på et DIGERT skilt å skrive 70% / MEGASALG o.l det, så driter egentlig kunden i hva den koster på forhånd :P
EL-kjøp har jo flere ganger blitt tatt i å ha ting på "salg" til en dyrere pris enn hva førprisen faktisk var.. 

Veldig mange som også setter opp tusenvis av varer, for så og sette de ned på "salg". Fordi kunder går bananas i Januar så lenge det er røde lapper på tingene de kjøper.

Jeg pleier å vente til slutten av januar / Februar jeg. Så går jeg på det faktiske supersalget, når det er 70% av halv pris osv :D DET er gøy det 

Enig med Bustetroll, men det er ikke alle som er slik da.

pompdelux har 50 % nå feks :)

Så klart ikke alle.

Men er ofte slik at det som nå er på 50%, egentlig har vært på salg hele tiden også, hehe. De bare markerer salget mer siden det er januarsalg. 

Men er jo mange kupp å gjøre nå også! 

Enig med Bustetroll, men det er ikke alle som er slik da.

pompdelux har 50 % nå feks :)

Så klart ikke alle.

Men er ofte slik at det som nå er på 50%, egentlig har vært på salg hele tiden også, hehe. De bare markerer salget mer siden det er januarsalg. 

Men er jo mange kupp å gjøre nå også! 

Jepp og regner med det er derfor HI ber om hjelp til å finne "ordentlige" kupp :) 

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...