Gå til innhold

Ikke kjent liv i magen siden i går kveld, uke 25

Anbefalte innlegg

Skrevet

brått endret bevegelsesmønster hos babyen i magen. Jeg har ikke kjent liv siden i går kveld. Forsøkte å få kontakt med babyen i natt, men fikk ikke noen spark tilbake. Har prøvd i hele dag, drukket kald saft og cola, men kjenner ingen slike spark innen i fra. Tror kanskje jeg har kjent noe helt nederst i magen som kan være babyen.

Har i tillegg hatt veldig vondt i eggstokkene og området rundt dem. Kjent ut som menssmerter nesten, men ikke noen blødning eller noe slikt.

Ville dere tatt en telefon til føden? Eller vil jeg bare virke som en panisk gravid som bekymrer seg for alt? :-/

Anonymous poster hash: 9e6f7...ffb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ringt med en gang! De er kjempe hyggelige og syns ikke du er hysterisk :)

Anonymous poster hash: 6af1c...e7f

Skrevet

Ta en telefon du :) Du blir sikkert bedt om å komme inn til en sparketest, bedre å sjekke engang for mye enn en gang for lite :)

Anonymous poster hash: 598b6...670
Skrevet

Jeg hadde ringt føden mye tidligere, så JA! Ring!

Nei, du er ikke hysterisk!

Skrevet

I siste svangerskapet mitt var jeg inne til sparketest 4 ganger. Mulig jeg var hysterisk men det driter jeg i. Er tross alt det mest dyrebare i hele verden som ligger der inne i magene våre. Ring føden! Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...