Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 brått endret bevegelsesmønster hos babyen i magen. Jeg har ikke kjent liv siden i går kveld. Forsøkte å få kontakt med babyen i natt, men fikk ikke noen spark tilbake. Har prøvd i hele dag, drukket kald saft og cola, men kjenner ingen slike spark innen i fra. Tror kanskje jeg har kjent noe helt nederst i magen som kan være babyen. Har i tillegg hatt veldig vondt i eggstokkene og området rundt dem. Kjent ut som menssmerter nesten, men ikke noen blødning eller noe slikt. Ville dere tatt en telefon til føden? Eller vil jeg bare virke som en panisk gravid som bekymrer seg for alt? :-/ Anonymous poster hash: 9e6f7...ffb
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde ringt med en gang! De er kjempe hyggelige og syns ikke du er hysterisk Anonymous poster hash: 6af1c...e7f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Ta en telefon du Du blir sikkert bedt om å komme inn til en sparketest, bedre å sjekke engang for mye enn en gang for lite Anonymous poster hash: 598b6...670
<3 2G <3 Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde ringt føden mye tidligere, så JA! Ring! Nei, du er ikke hysterisk!
Sint naken biltyv Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 I siste svangerskapet mitt var jeg inne til sparketest 4 ganger. Mulig jeg var hysterisk men det driter jeg i. Er tross alt det mest dyrebare i hele verden som ligger der inne i magene våre. Ring føden! Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå