Gå til innhold

Noen som kjenner seg igjen. Ang foreldre/ikke ha foreldre.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mor er dessverre død, og min far er mest opptatt av seg selv og sin jobb.

Min stemor (hatt i 20 år), er selvsagt glad i meg, men hennes egen datter er selvsagt favoritt.

Det triste med julen spesiellt er at alle andre samles med sine nærmeste. Og der blir selvsagt deres barn og barnenarm skrytt opp i skyene, og jeg jatter med hver gang.

Hvis noen skyter innet spm om hvordan det går med studiene (straks ferdig med masterstudiet), så kommer det eksplisitt: Ja, xxxxx det kunne jo du tatt uuuuuten problem og.

Og xxxxxx eeeeer så flink til "bla bla bla"!!!!  Altså skrytekalas ut av en annen verden.

Min far og stemor er motsatt. Verdensmestere i å kritisere, føler ren misunnelse når vi får til ting.

Er de og ser på barna på idretten og de scorer mange mål er alltid: Åhhhh, sånn var xxxxx når hun var liten og.. Hun bare "bla bla bla" osv.

Er så lei av å høre om alle andre og late som om det er så himla interresant. Aldri en eneste en som skryter eller spør, eller prater med oss.

Mamma, kom tilbake:((((((

Anonymous poster hash: 9ec3e...faa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har verken mamma eller pappa :( Feirer jul, påske, 17 mai og alle ting alene med datteren min.

Anonymous poster hash: 0f5ec...189
Skrevet

Jeg har verken mamma eller pappa :( Feirer jul, påske, 17 mai og alle ting alene med datteren min.

Anonymous poster hash: 0f5ec...189

:( <3 klem til dere<3

Skrevet

Min far er død, her mamma og stefar.

Men føler jeg like godt ikke har noen mor. Hun er overhodet ikke interessert i meg, våre barn eller vårt liv! Sitter bare og snakker om seg og sitt. Svarer ikke når jeg forsøker å si noe om oss og våre liv. Da begynner hun bare å snakke om søsknene mine (halvsøsken)

Ber de med på avslutninger til ungene, men de kommer aldre.. (Fordi de ikke vil betale 50 kr i inngangspenger)

Tror nok moren min bare er misunnelig på meg. Jeg har tatt utdannelse og har en mann (verdens beste) med en solid utdannelse som tjener veldig godt.

Min mor mener faktisk at vi skal spandere på dem! Sluttet for mange år siden å gi meg jule og bursdagsgaver, mens hun kan prestere å si at hun ønsker seg pengegaven til jul!!!

Hadde hun enda hatt dårlig økonomi, men det er de ikke. Hun er gift, ingen av de er minstepensjonister og de er gjeldfrie.

Anonymous poster hash: 03892...b1b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...