Gå til innhold

Noen med baby på ca 6mnd som kjenner seg igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen her blir etter en kvarters tid på magen (på gulvet) lei av å ligge slikt, men ligger kanskje 30 min før eller etterpå på ryggen å leker. Men så blir han lei og vil bare holde på i vippestolen. Da blir det gjerne så han blir med på kjøkkenet og ser oss lage mat, bli med rundt om i huset hvor vi gjør husarbeid, o.l. Og av og til sitter han i vippestolen forran TVn. Er det slik til dere også?

Anonymous poster hash: 7b8d6...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datteren min er 6 mnd. Hun krabber og hun reiser seg opp langs møblene.

Anonymous poster hash: ac3e1...60b

Gjest ________
Skrevet

Hørtes helt normalt ut, lik mi født i mai/juni

Skrevet

Babyen her blir etter en kvarters tid på magen (på gulvet) lei av å ligge slikt, men ligger kanskje 30 min før eller etterpå på ryggen å leker. Men så blir han lei og vil bare holde på i vippestolen. Da blir det gjerne så han blir med på kjøkkenet og ser oss lage mat, bli med rundt om i huset hvor vi gjør husarbeid, o.l. Og av og til sitter han i vippestolen forran TVn. Er det slik til dere også?

Anonymous poster hash: 7b8d6...e7d

Ja var sånn her til han var rundt 7-8 mnd, helt normalt. Mini her er nå 10 mnd og krabber enda ikke, men det er også normalt selv om andre på hans alder har krabbet lenge. Det kommer når det kommer :)

Anonymous poster hash: 887a9...7f1

Skrevet

Min var sånn frem til han var ca 5 mnd. Nå er han 6 mnd, og ligger i lange stunder på magen å leker, åler seg fremover, og prøver hele tiden å sette seg opp :) Men, alt er like normalt! 

Anonymous poster hash: e2447...009

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...