Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Blir det å legge for stort press på de som skal komme? Tenker om noen ikke liker å kle seg ut/ikke har noe spesielt å kle seg ut med. Jeg vet at en av kompisene hans ikke liker å kle seg ut, men de har karneval arrangert av fau. Min gutt liker veldig godt å kle seg ut og vi har en del utkledningsklær kjøpt på salg som kan lånes ut. Anonymous poster hash: 0cb82...612
Flutterby Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Nei, hvorfor skal det være å legge press på folk? Hadde vært annerledes om det var et tema de måtte komme som, men alle har vel noe utkledningsklær? Blir det samme som å si at det legger press på de som ikke vil kle seg i finklær om det hadde vært en vanlig bursdag. Blir nok kjempegøy!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Kjør på :-) du kan jo nevne for andre at gutten din har antrekk å låne ut hvis noen trenger kanskje noen som ikke har råd til å kjøpe, som syntes det er greit å kunne låne:) Anonymous poster hash: 519d0...e00
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Du kan jo skrive i innbydelsen at de som vil kan kle seg ut, og at dere har klær til utlån. Anonymous poster hash: 3941c...c93
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Synes det et helt greit hvis du har kostymer i bakhånd til alle som ikke har selv. Å kjøpe gave OG ny kostyme blir fort en del. Anonymous poster hash: e77b2...5d8
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Sønnen min hadde utkledningsbursdag (Halloweenbursdag) og da skrev jeg i innbydelsen at de som ville kunne kle seg ut. Jeg har ikke kostymer til 21 barn, så det skrev jeg selvsagt ikke noe om. Alle hadde for øvrig kledt deg ut, stor stas Anonymous poster hash: 88464...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå