Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer opp på hytta og uteboden er ribbet for alt av verdier. Bedre ble det ikke når mobilen ringer midt på natta og det er fra politiet. Politimannen i andre enden lurte på om vi eide en atv. Ja det gjør vi men den er stjålet en gang i desember fra hytta. Ja det vet vi sier politimannen, vi har nettopp hatt forfølgelse av den atv`n.

Vi avtaler å ta kontakt når morgenen gryr. Før vi legger oss ganske så iltre så sier jeg til gubben. Tenk om vi klikker oss inn på rb.no i morgen og det har vært fyllekjøring og helikopter og full utrykning. Neida sier gubben, tror du det da?

Bare vent til jeg får kloa i den jævelen, da ryker nyttårsforsettet jeg har til Liten.

Det var å ikke slå i hjel tyvene. Jeg trenger ikke å slå de i hjel bare torturere de som bare jeg kan :rasende:

Dørene til boden er ødelagte og alt av verdier er borte. Bare tanken på å skrive ned alt som er ødelagt og borte byr meg i mot. Tanken på at noen har rotet i våre ting gjør meg illsint.

.http://www.rb.no/lokale_nyheter/article7072251.ece

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh!!

Sympati!

Gjest Fru Banderas
Skrevet

Jeg kjenner noen i den verste sigøynerbydelen i sørspania som knekker alle ben i en kropp for 20 euro, just sayin'.

Skrevet

Men takk og lov at det bare var boden da. Artikkelen kunne fort fortalt om hvordan ruset mann brøt seg inn i hytte og skamferte familie...

Skrevet

Men takk og lov at det bare var boden da. Artikkelen kunne fort fortalt om hvordan ruset mann brøt seg inn i hytte og skamferte familie...

Da har han valgt feil hytte og feil familie. Jeg er ikke trivelig når min familie blir truet. Tro meg det finnes en der ute med dårlig erfaring.

Skrevet

Fy, så jævla irriterende!

Jeg har samme temperament som deg, og tror det er bra at han var forsvunnet før du fikk tak i han. En liten bonus at politiet fikk tak i han, innbrudd blir dessverre ikke så ofte oppklart.

Skrevet

Nei så d€^£N!!!

Noen trenger å få kakka litt på fortenna sine med en kulehammer.

Skrevet

Lov å være forbanna når sånt skjer ja...

Skrevet

Nei så d€^£N!!!

Noen trenger å få kakka litt på fortenna sine med en kulehammer.

Kulehammer har jeg faktisk. Takk for ideen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...