Gå til innhold

Er du lykkelig ?? u/t

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 12a4e...8a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Jeg har alltid vært en småulykkelig, rotløs sjel. Får glimt av lykkefølelse innimellom, men det varer ikke.

Anonymous poster hash: 2b4d4...8c0

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 55f2e...4d9
Skrevet

Ja, alle har vel tunge dager innimellom.

Skrevet

I fjor var et av de beste årene i livet mitt. Jeg trivdes veldig godt i jobben min og fikk masse skryt. Jeg var lykkelig gravid og kjempespent på det. Jeg fant på masse kjekt med mannen min og venninner. Jeg følte meg damn hot som gravid. Jeg visste hvem jeg var og trivdes med meg selv.

Nå er ting litt annerledes. Jeg har en nydelig datter men sliter med dårlig samvittighet med alt som må bli gjort (baby, husarbeid, mannen, regninger, venner osvosv). Må finne tilbake til den balansen igjen. Sliter med søvnmangel, er litt ensom i permisjonen, har mistet den indre roen min og stresser lett.  Fullammer og det tar på å hele tiden måtte si nei til invitasjoner fra venninner. Meg og mannen har ikke kost oss skikkelig sammen på månedvis.

MEN det er en overgangsperiode og ting blir nok bedre. Ser positivt på det og elsker jenta mi.

Anonymous poster hash: 5fa13...7bd
Skrevet

Ja! Elsker jobben min. Elsker mannen min, han er min tvillingsjel. Vi har god økonomi og friske barn. Er utrolig tilfreds.

Skrevet

Nei, kun øyeblikk av lykke innimellom.

Anonymous poster hash: f45bb...bc3

Skrevet

Er ikke lykkelig 24 timer i døgnet 365 dager i året, men jevnt over er jeg godt fornøyd med livet

Skrevet

Ja, og tilfreds med tilværelsen. Det er ting jeg ønsker meg som jeg sku ønske var annerledes, men foreløpig tilfreds med at ting er som det er. Føler meg gjennomsnittelig lykkelig, sjøl om mye kunne vært både bedre og mye verre.

Skrevet

Nei. Var skikkelig lykkelig i begynnelsen av 2013. Det meste har raknet.

Har små glimt av lykke og håper jeg finner den ekte lykken igjen.

Skrevet

Nei er ikke lykkelig

Anonymous poster hash: 480e7...c59

Skrevet

Generelt, ja, men lykke er jo ingen konstant. Er vel ingen som går rundt og lever i konstant lykkerus hele tiden?

Men sånn jevnt over, jada. Jeg har det rimelig bra. :)

Skrevet

Det ville ha vore ein stor overdrivelse å påstå...

Skrevet

Jeg føler meg storsett lykkelig.

Men her er det barnefaren som lager helvete for meg hele tiden å krangler med meg hele tiden å da blir jeg deprimert igjen.

Å jo det er bare han som krangler,jeg svarer bare på meldingene med ett ord: Okey,uansett hva han skriver.

Anonymous poster hash: 3024c...8da
Skrevet

Jeg føler meg ekstremt lykkelig når jeg er med eksen min :)

Da stråler jeg å føler at livet er bare helt perfekt!

Men dessverre er vi ikke sammen å tror dessverre ikke at han er intressert i forhold akkurat nå.

Uansett har vi det veldig kjekt ilag som venner å finner på mye gøye sosiale ting ilag :)

Så konklusjonen er vel at jeg til tider føler meg lykkelig.

Men er stort sett ganske fornøyd med livet,skulle bare ha valgt en annen barnefar til småen :P

Skrevet

Er ikke du ganske nygift da?

Håper du blir lykkelig igjen! :)

Anonymous poster hash: a5199...57c

Skrevet

Både ja og nei, kommer ann på hva man mener lykke er!

Skrevet

Er ikke du ganske nygift da?

Håper du blir lykkelig igjen! :)

Anonymous poster hash: a5199...57c

Joda vi giftet oss i sommer. Takk for det :) Håper også det!

Skrevet

Dessverre ikke... Prøver å ordne opp i tingene, men det ser veldig mørkt ut nå :(

Anonymous poster hash: 07643...752
Skrevet

Nei, det er jeg ikke. Føler lykken når jeg er sammen med barnet mitt, men ellers er jeg stort sett litt ensom og lei meg.

Anonymous poster hash: ebf64...3a4

Skrevet

Ja. Lykke er jo ingen konstant ting da. Vil vel ikke si jeg har rundt og er superhæppi hele tiden, lykkefølelsen kommer glimtvis, feks nå i sted var jeg lykkelig når jeg tenkte på hvor heldig jeg var som hadde stuegulvet fullt i barneleker.

Å Være lykkelig er av og til noe du velger å være, eller velger å ikke Være. Egen Lykke baseres vel mye på de valg vi tar, Eller de valgene vi ikke tar. Noe som Gjør meg lykkelig, betyr lite for andre.

Tror det er vanskeligere å være lykkelig i dag med det presset som er av perfeksjonisme. Vi mates jo med det over alt i media, og det er lett å følge seg utilstrekkelig.

Jeg har en snill mann, friske unger, penger nok til at vi klarer oss og fast jobb. Det hoder for meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...