Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Har 6-7 uker igjen og er så redd for at noe skal gå galt på slutten! Er alt greit så lenge jeg kjenner bevegelse som normalt? Er det noe annet jeg burde tenke på? Hilsen bekymret førstegangs! Anonymous poster hash: 93798...f59
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Ingen som vet? Anonymous poster hash: 93798...f59
<3 2G <3 Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Blir du urolig for at noe ikke er normalt så kontakter du føden. Ellers er det veldig vanlig å bli urolig på slutten.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Har 6-7 uker igjen og er så redd for at noe skal gå galt på slutten! Er alt greit så lenge jeg kjenner bevegelse som normalt? Er det noe annet jeg burde tenke på? Hilsen bekymret førstegangs! Anonymous poster hash: 93798...f59 Det er jo umulig å si. Bevegelse er et bra tegn, men det er bare en undersøkelse som kan si om alt er bra. Du må måle blodtrykk og urin ofte, få sjekket fosterlyd og lytte til kroppen. Anonymous poster hash: b2dcd...f3a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Har 6-7 uker igjen og er så redd for at noe skal gå galt på slutten! Er alt greit så lenge jeg kjenner bevegelse som normalt? Er det noe annet jeg burde tenke på? Hilsen bekymret førstegangs! Anonymous poster hash: 93798...f59 Det er jo umulig å si. Bevegelse er et bra tegn, men det er bare en undersøkelse som kan si om alt er bra. Du må måle blodtrykk og urin ofte, få sjekket fosterlyd og lytte til kroppen. Anonymous poster hash: b2dcd...f3a Jeg går jo til kontroll som vanlig. Anonymous poster hash: 93798...f59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå