Gå til innhold

Noen som har byttet ut brystimplantater??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye betalte dere? Ser på fornebuklinikken at de tar 44-49 for å bytte ut. Er ikke det veldig dyrt?

Anonymous poster hash: a31f6...215

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du bytte? Tror Colosseumklinikken ligger litt lavere i pris..

Anonymous poster hash: 6588a...67f

Skrevet

Fordi jeg har fått flere klumper i dem etter 8 år. Tipper hard kapsel. Har sjekket at det ikke er kreft.

Skrevet

Oi, så kjedelig :( Har selv hatt mine i snart 4år. Håper jeg ikke får kapsler. Når begynte du å få det? Jeg fikk beskjed om at de vanligvis ikke trenger å byttes, så kanskje du har vært fryktelig uheldig.

Ville unngått Nobel Clinic iallefall, hørt mye dårlig om de. Men både Fornebu og Colosseum er til å anbefale :)

Anonymous poster hash: 6588a...67f

Skrevet

Begynte i sommer i fjor å finne kuler. Men mine implantater ble vel satt inn når de fortsatt ga beskjed om at de kanskje måtte

Byttes hvert 10ende år. Gjør ikke vondt eller noe, bare redd for at det skal gå galt. Fornebu blir for dyrt. Så på klinikker i utlandet, men lurte på om noen vet om

Billigere i Norge. 44-49 er mye :/

Skrevet

ser volvat og har fine priser. google brystimplantat og sjekk pris på klinikkene som dukker opp :)

Anonymous poster hash: e55e0...ace
Skrevet

Takk for tips! Kan ikke se prisene på

Volvat fra mobil, så får se senere. Rart at det kan være så stor forskjell mellom

Klinikkene :/

Skrevet

Fordi jeg har fått flere klumper i dem etter 8 år. Tipper hard kapsel. Har sjekket at det ikke er kreft. Anonymous poster hash: a31f6...215

Jeg fikk kapseldannelse under amming. Byttet for et år siden på Colosseumklinikken og betalte 38000,-. Mine var da 15 år gamle.

Anonymous poster hash: ceba3...eb4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...