Gå til innhold

Jeg ser seriøst gravid ut!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min etter jula er på størrelse med 5-6 mnd på vei mage!!!! Det er 7 mnd siden fødsel her...

Skal heldigvis begynne å trene/kosthold, men hvordan skal hes trene den ikke-gravide GRAVID magen min ?

Hvordan finner man ut om musklene ikke er delte/har møtest igjen?

Setter pris på svar

Anonymous poster hash: 8a1d6...797

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HI -jeg er 168 og 61/63 kg ish, ikke for stor men skal få ned fettprosenten og øke muslelmassen... Er slank, magen tyter veldig lett ut

Skrevet

Tren generell utholdenhets og styrketrening. Det viktigste er egentlig ikke hva du gjør, men at du gjør det.

Hvis dere har snø er langrenn helt supert. Det er fantastisk både i forhold til å brenne kalorier og for å trene opp kjernemusklaturen. Det siste gjør underverker for holdningen og stramheten i kroppen.

Anonymous poster hash: 0bf57...cc0

Skrevet

Har alltid stor mage :(

Anonymous poster hash: 2e111...d2d
Skrevet

julematen er salt, det og vann gjør at du blåser opp en del. renere mat og mindre salt, kål etc kan hjelpe. evnt ta en rensekur fra helsekost. tren rygg og mage + kondis så blir den nok mye flatere :)

Anonymous poster hash: 3480d...827
Skrevet

Mine magemuskler har ikke delt seg i svangerskapene. De som jeg kjenner som har delte vises det på når de tar sitt ups :)

Skrevet

Jeg kjenner til "problemet". :P

For å finne ut om du har delte magemuskler så legg deg på ryggen, hold fingrene et par fingerbredder ovenfor navelen (mellom magemusklene). Ta så en rolig situp, mens du holder fingrene fast på nevnte plass. Du skal kjenne ganske tydelig en fordypning dersom magemusklene er delte.

Etter at jeg selv tok testen så viste det seg at jeg "ikke kunne skylde på delte magemuskler", men sette i gang med trening... (Jeg var selvsagt lettet over at magemusklene var trukket seg sammen igjen.)

Skrevet

Jeg kjenner til "problemet". :P

For å finne ut om du har delte magemuskler så legg deg på ryggen, hold fingrene et par fingerbredder ovenfor navelen (mellom magemusklene). Ta så en rolig situp, mens du holder fingrene fast på nevnte plass. Du skal kjenne ganske tydelig en fordypning dersom magemusklene er delte.

Etter at jeg selv tok testen så viste det seg at jeg "ikke kunne skylde på delte magemuskler", men sette i gang med trening... (Jeg var selvsagt lettet over at magemusklene var trukket seg sammen igjen.)

Jøsses, jeg har ikke delte magemuskler jeg heller. Det var overraskende.

Anonymous poster hash: 91e50...c5f

Skrevet

Jeg har relativt tynne armer og bein og er høy, magen står rett ut. Nå er det seriøst på tide å gjør noe

Anonymous poster hash: f8b1b...b06

Skrevet

Oi, tok testen og får 2 fingre inn. Derfor jeg ser gravid ut etter 4 år siden fødsel!?!?

Er 173høy og veier 62kg. Har tynn benbygning. Og en mage som ligner på en 6 måneder gravid mage.

Skrevet

Hi her, jeg får inn fire fingre på lengden (ikke bredden) mellom magemusklene over navlen

Men det er egentlig området under navelen på magen jeg burde trent, der ligger fettet som et BIL-ring (Hehe) belte

Hvilken øvelser trener best de nederste magemusklene?

Kan jeg trene om musklene er delte? Hjelper trening da? Når kommer de til å møtest ca?

Skrevet

Jeg får hele hånden inn jeg😁 gjort CT fordi legen trodde jeg hadde fått brokk.

Rectus diastasen er ca 6-7 cm. Fått beskjed om at den ikke kan trenes vekk, men siden jeg er slank og ikke har hudfold som henger får jeg det ikke dekket😤

Det som har hjulpet meg veldig er å kutte ut brød/pasta og slik. Jeg trener abdomen musklene på senteret, bruker sånt apparat som får med alle musklene. I tillegg til generell trening har dette hjulpet veldig.

Problemet er at hvis eg ikke trener magemusklene på en stund er det rett tilbake til å se gravid ut. Så får gjøre det jeg kan treningsmessig frem til jeg om noen år får råd til å betale operasjonen selv 💪

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...