*piami* Skrevet 1. januar 2014 #27 Skrevet 1. januar 2014 Sommeren jeg var 15. Oftere og oftere og mye 16-18 årsalderen. Etter fylt 20 dabbet det av. Ble gravid da jeg var 22 og har nesten ikke rørt alkohol siden da. Er 26 nå. Ble skikkelig kjedelig faktisk etter at jeg ble (høne)mor
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #30 Skrevet 1. januar 2014 14 år første gang jeg var full, usikker på om jeg hadde smakt før det. Fikk ikke smake hjemme i hvert fall. Anonymous poster hash: d5aad...8e2
Magia Skrevet 1. januar 2014 #31 Skrevet 1. januar 2014 Fikk et glass øl i ny og ne av faren min fra jeg var kanskje 6-7 år. Første gangen jeg var full hadde han kjøpt en sekser med ølbokser til meg, og da var jeg 14. Når jeg spøy så gliste han litt av meg. En annen gang rett etterpå (vet ikke om det var andre gangen jeg drakk eller ikke), så kjøpte han en øl av hver sort han fant på polet til meg. Hehe. Ingen skade skjedd da, men sett i retrospekt var det kanskje ikke det lureste han kunne gjøre
Nettie+jentungen Skrevet 1. januar 2014 #32 Skrevet 1. januar 2014 17, og har heldigvis ikke hatt mange fyllekuler etter det
alvemamma Skrevet 1. januar 2014 #33 Skrevet 1. januar 2014 19. Aldri vært noen storforbruker av alkohol. De siste elleve årene har jeg knapt rørt alkohol; drukket 3-4 glass vin totalt, tenker jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #34 Skrevet 1. januar 2014 Alt for ung. Første gang jeg var full var jeg 13, men smakte vel første gang i 10 års alder. Da smakte jeg og søsteren min på alt som var åpnet i baren i kjelleren. Anonymous poster hash: bf335...5ab
Camelot Skrevet 1. januar 2014 #35 Skrevet 1. januar 2014 Jeg gikk fortsatt i barnehagen den dagen jeg fant en sånn bamseflaske som broren min hadde "gjemt" oppå kjøleskapet, tok en real slurk og trodde jeg skulle dø! Mitt første møte med heimbrent... Senere var første gang jeg drakk på eget initiativ på bygdefest som 15 åring. Var man konfirmert hadde man lov til å dra på fest.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #36 Skrevet 1. januar 2014 15. Og har flaut mange fyllehistorier frem til jeg ble 20. Nå er jeg full kanskje to ganger i året. Ville dog ikke vært foruten den "ville" fortiden. Hadde utrolig mye moro! Anonymous poster hash: 97f22...0e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå