Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Er mest sannsynlig gravid (har ikke testet), er planlagt, men når jeg først er det, så tenker jeg veldig på om det er rett. Har tre barn, to av de er skolebarn, og minste er 10 mnd. Alt i rundt med å ha fire barn er ingen problem (økonomi, tid, bil, plass..). Men er så stupe trett, kvalm og sur å gråter så lett, må ta meg skikkelig sammen for å fungere. Hehe...måtte bare lufte litt tanker, da test blir avventet litt, og vil ikke diskutere med noen andre. Anonymous poster hash: 0e9a4...539
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Skremmende OG spennende heter det.... Anonymous poster hash: c78d4...e50
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Skremmende OG spennende heter det.... Anonymous poster hash: c78d4...e50 Hehe...jeg vet, ble litt dialekt der , beklager. Anonymous poster hash: 0e9a4...539
Håpet om nr 3 :-) Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Det kommer til å gå så bra... nå er det mer virktlig så derfor mer skremmende.... ... detta er jo kjempe spennende:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå