Gå til innhold

Datteren min på tolv er gravid.. langt..

Anbefalte innlegg

Forstår fremdeles ikke at dere går fem på:)

Det er alltid en eller annen som lager en tråd, med et stort sirkusnummer i.

Målet er å lage en utrolig rystende historie, gjerne ispedd med mer kaos.

I dette eventyret som HI har laget, er livet til denne kvinnen det perfekte bildet på hva andre ser ned på og fordømmer.

Hun er jo "en uføretrygdet naver" med for mange unger.

Å Gud forby at hun som er naver har skaffet seg enda et barn som skattebetalerne må fø på!

Dette er rent oppspinn:) Slapp nå av, og ro ned blodpumpa..

Anonymous poster hash: 00168...bcc

Fortsetter under...

Så trist jeg blir, du høres akkurat ut som min mor!
Skulle ønske barnevernet var koblet inn slik at jeg kom meg bort. JEg har store problemer den dag i dag, og lsiter med å ha kontakt med min mor!

Du har virkelig gjort alt feil her. Du hadde nådd mye lengre med å ta henne alvorlig, og selvfølgelig vil hun ikke fortelle noen hvem som er bf når hun ikke blir trodd. Hadde jeg fortalt noe slikt til min mor og hun hadde blitt sint, da hadde hun ikke fått vite en dritt mer!
Tror du ikke den stakkars datteren sliter nok som det er? Tenk å ikke bli trodd når du skal være så sterk å fortelle om en overgripelse? 
Klarer du virkelig å sette dine egne tanker fremfor 12-åringen? Hvordan tror du hun har det oppi det hele? 
Har du gått frem for å gi henne den hjelpen hun trenger? Det er definitivt IKKE deg!

Du har mye å lære kjære deg! Håper du åpner øynene og ser hvor dumt dette er, alt er bare tragisk :(
Skulle ønske jeg kunne komme å hente jenta di på langtidslån! Jeg tror hun er veldig moden og voksen for alderen. 

Når hun ikke får kjærlighet hjemme, hvor søker hun det da? JO, hos andre som faktisk bryr seg! Slik som jeg! Oppsøkte kjærlighet hos de rareste personene bare for å få en klem eller ett godord. 

Anonymous poster hash: 1c59a...16f
  • 2 uker senere...

Takk for alle svar, positive og negativ.

Det har ikke blitt mye forandring her. Tar til meg det dere kommer med. Det eneste som har skjedd er at jeg har kasta ut mannen, midlertidig. Ikke pga dette, men div andre saker som toppet seg. Jenta mi er fortsatt gravid, og vil fortsatt beholde. Vi har vært på sykehuset, og hun er ifølge ul 15 uker på vei. Barnevernet er også koblet inn, enda mer enn før. Jeg forsøker å få henne til å ta abort, bv legger også press på henne. Hun sier det ville vært drap å ta abort så sent. Aner ikke mine arme råd! Sykehuset står beredt til senabort. Men straks er ogaå dette for sent:( Vi vet fortsatt ikke hvem som er far.

Og jeg er ikke et troll!! Heller ikke en dårlig mor!! Jeg elsker mine barn over alt!

Om hun beholder dette barnet vil jeg selvfølgelig støtte henne best mulig, selc om økonomien og situasjonen ikke er den beste.

Anonymous poster hash: e6d2f...386

Jeg er hvertfall glad for å høre at du har kastet ut mannen, selv om jeg overhodet ikke forstår behovet for å understreke at det er pga denne saken. Kan ikke BV være behjelpelige med å plassere henne på ett mødrehjem i noen døgn så hun virkelig kan stå oppi hvordan det er å få en baby og være såpass ung? Kanskje noen der kan dele dere erfaringer og få henne til å innse at hun ikke burde beholde dette barnet? Ønsker dere lykke til og jeg håper du ikke slipper inn mannen i hus igjen før han Evt skulle vært helt renvasket. Om datteren din tar abort så burde det uansett tas DNA prøver av barnet for p finne ut om mannen din er faren.

Annonse

Gjest enlitenfraatilå

Forstår datteren din at det er lite sannsynlig at hun blir vurdert som egnet mor og derfor muligens mister omsorgen for barnet kort tid etter fødsel?

Hva sier bv om hennes muligheter for å faktisk beholde dette barnet i sin omsorg??

Uff, synes synd på dere alle! Håper det løser seg på ett eller annet vis...

Det har ikke blitt mye forandring her. Tar til meg det dere kommer med. Det eneste som har skjedd er at jeg har kasta ut mannen, midlertidig. Ikke pga dette, men div andre saker som toppet seg. Jenta mi er fortsatt gravid, og vil fortsatt beholde. Vi har vært på sykehuset, og hun er ifølge ul 15 uker på vei. Barnevernet er også koblet inn, enda mer enn før. Jeg forsøker å få henne til å ta abort, bv legger også press på henne. Hun sier det ville vært drap å ta abort så sent. Aner ikke mine arme råd! Sykehuset står beredt til senabort. Men straks er ogaå dette for sent:( Vi vet fortsatt ikke hvem som er far.

Og jeg er ikke et troll!! Heller ikke en dårlig mor!! Jeg elsker mine barn over alt!

Om hun beholder dette barnet vil jeg selvfølgelig støtte henne best mulig, selc om økonomien og situasjonen ikke er den beste.

Under omstendighetene så tror jeg det er bra at din mann har måttet flytte ut. Jeg forstår det er tøft for deg, men ut fra situasjonen du har fortalt om så tror jeg det er det beste for deg og dine barn. Er det enda mer med denne mannen så forsterker det inntrykket enda mer at det er det beste.

Jeg håper dere får all den hjelpen dere alle trenger i denne vanskelige situasjonen og at dere greier å stille opp for hverandre. Å tenke på at en 12-åring skal gå gjennom et svangerskap og få barn mens hun selv er barn er vanskelig å forestille seg. Uansett hva som skjer og hva som blir gjort så ønsker jeg deg og 12-åringen din masse lykke til videre!

Stå sammen og vær glade i hverandre, da greier dere det meste <3

Anonymous poster hash: 4c4a8...d60

Her må du være den voksne. For det første må dere til lege og finne ut om hun er gravid og evt hvor langt på vei hun er. Du kan ikke tvinge henne til abort. Legen vil kunne veilede dere og hun bør få snakke med lege og amathea.

Selvsagt vil barnevernet bli koblet til, hun er langt under den seksuelle lavalderen, men er hun for langt på vei vil hun få hjelp av de.

Hvordan kan du være så sikker på at hun ikke har blitt utsatt for overgrep av en i familien?

Må være ærlig og syns du har feilet litt som foreldre her. Hvordan kan du ikke vite at datteren din på 12 år har sex og hvis du viste det hvorfor har du ikke ordnet prevensjon til henne?

At du har for mabge barn fra før er ikke dit datters problem, men her må du ta tak og vise ansvar.

Hvis du tror du har kontroll på alt barna dine driver med, så kommer du nok til å få deg et sjokk før eller siden. ;)

Anonymous poster hash: 10b4c...375

Huff, for en situasjon...

Anonymous poster hash: 02718...aca

• 1 måned senere...

Jeg har også tenkt på denne tråden, lurer på om det ble abort eller om hun valgte å beholde? Eller hva guttevennen sier?

Uansett så håper jeg dattera di kommer godt ut av det

Anonymous poster hash: 6c223...803

Min stefar var god som gull altid snill å passe på alle. Gjorde aldri noe gale. Vel den ENE dagen mamma var på jobb å søakena mine Sat nede voldtok min stefar meg.. Jeg reiste til sykehuset/syk å han innrømmet det over tlf til vennina mi.

Jeg fortalte de til mamma å fikk i svar at jeg ikke lenger var hennes datter så giftet hun seg med drittsekken 4 uker etterpå.. Hate henne å har ikke noe forhold til henne den dag i dag.. Jeg ble i hele familien den store idioten som bare lyver.. Min mor å stefar klarte å skremme min venninne slik at hun enda den dag i dag ikke tør innrømme at han fortalte henne hva som hadde skjedd. Så endte opp med at hele familien min tok avstand å ikke tør gi meg klem / hilse i frykt for at jeg skal lyve å påstå voldtekt.. Forbanna Dritt mødre som tror de kan å vet alt. Mamma var altid hjemme bortsett fra noen timer den dagen!!

Anonymous poster hash: 4e754...f85

Annonse

Her må du være den voksne. For det første må dere til lege og finne ut om hun er gravid og evt hvor langt på vei hun er. Du kan ikke tvinge henne til abort. Legen vil kunne veilede dere og hun bør få snakke med lege og amathea.Selvsagt vil barnevernet bli koblet til, hun er langt under den seksuelle lavalderen, men er hun for langt på vei vil hun få hjelp av de.Hvordan kan du være så sikker på at hun ikke har blitt utsatt for overgrep av en i familien?Må være ærlig og syns du har feilet litt som foreldre her. Hvordan kan du ikke vite at datteren din på 12 år har sex og hvis du viste det hvorfor har du ikke ordnet prevensjon til henne?At du har for mabge barn fra før er ikke dit datters problem, men her må du ta tak og vise ansvar.

Hvis du tror du har kontroll på alt barna dine driver med, så kommer du nok til å få deg et sjokk før eller siden. ;)Anonymous poster hash: 10b4c...375

Er ikke snakk om å ha kontroll på barna hele tiden men noe sånn only dette bør en ha en viss peiling på. En 12 åring bør ikke ha sex, og når det er snakk om overgrep så bør moren ha sett noen tegn. Er nok lett å være etterpåklok men litt lite kontroll har jo moren hatt. Er fremdeles sjokkert over at hun ikke støtter datteren men stefaren som har mest sannsynlig forgrepet seg på barnet

Min stefar var god som gull altid snill å passe på alle. Gjorde aldri noe gale. Vel den ENE dagen mamma var på jobb å søakena mine Sat nede voldtok min stefar meg.. Jeg reiste til sykehuset/syk å han innrømmet det over tlf til vennina mi.

Jeg fortalte de til mamma å fikk i svar at jeg ikke lenger var hennes datter så giftet hun seg med drittsekken 4 uker etterpå.. Hate henne å har ikke noe forhold til henne den dag i dag.. Jeg ble i hele familien den store idioten som bare lyver.. Min mor å stefar klarte å skremme min venninne slik at hun enda den dag i dag ikke tør innrømme at han fortalte henne hva som hadde skjedd. Så endte opp med at hele familien min tok avstand å ikke tør gi meg klem / hilse i frykt for at jeg skal lyve å påstå voldtekt.. Forbanna Dritt mødre som tror de kan å vet alt. Mamma var altid hjemme bortsett fra noen timer den dagen!!

Anonymous poster hash: 4e754...f85

:sad:

Anonymous poster hash: 144ed...dae

Men dersom dette er sant, må det bli KS da? En tolvåring kan vel ikke føde... Blir det moren sitt barn, at den biologiske moren til barnet blir søster istedet? Kan de amme? Mme? Rare greier.

Anonymous poster hash: ceb18...fe2

Men dersom dette er sant, må det bli KS da? En tolvåring kan vel ikke føde... Blir det moren sitt barn, at den biologiske moren til barnet blir søster istedet? Kan de amme? Mme? Rare greier.

De kan føde jo. Hvor mange barnebruder i India/Pakistan tror du får ks?

Anonymous poster hash: 29888...aaf

De kan føde jo. Hvor mange barnebruder i India/Pakistan tror du får ks?

Anonymous poster hash: 29888...aaf

Jg tror mange dør..

KS vurderer man etter størrelsen. Blir nok barnet sitt barn. De kan amme ja, brystutviklingen kommer før menstruasjon/eggløsning. 

Anonymous poster hash: 4453d...536

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Merker at jeg reagerer på mange ting her:

1. At du automatisk antar at din datter på TOLV år lyver. Du kan ikke vite noe som helst og du burde være åpen for å faktisk finne ut om hun snakker sant eller ei, og da mener jeg ikke bare ord mot ord slik du har gjort nå. Selvfølgelig er denne personen koselig og grei mot familien osv, det er jo alltid slik det er. Hvordan tror du overgripere kan holde på så lenge? Ved å gjøre det umulig å tro på.

2. At du bare regner med at en gutt på femten år ikke vil ha sex. Hvorfor syns du det i utgangspunktet er greit at en gutt på 15 er sammen med en jente på 12? Hun er så vidt kommet i puberteten!! Hadde min datter på 12 kommet hjem og fortalt meg at hun var sammen med en som var tre år eldre hadde jeg garantert vært skeptisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...