Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Trenger en trille til 1- åringen vår. Har Emmajunga city cross men trenger en god trille som tar liten plass og som er god å trille på variert underlag (by, tursti etc etc) da vogna kommer til å stå i bhg som sovevogn. Vil ikke ut med mer en ca 2500:- Kom med tips:) Anonymous poster hash: 80267...1c5
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Bumbleride indie! Eller macLaren techno xt. Anonymous poster hash: a0f2d...000
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Maclaren, uten tvil for min del. Koster litt mer, men vel verdt det:) Anonymous poster hash: 3b6ae...71a
me_87 Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 MacLaren techno xt uten tvil! Eneste trillen jeg har kjøpt uten å selge den igjen etter 6 mnder
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 City jogger er helt fantastisk enkel å legge sammen og utrolig god trille, men er vel hakket større (og dyrere?) enn McLaren som er helt overlegen alle andre "paraplytriller"! Anonymous poster hash: dc492...522
Elsker livet Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har hatt en maclaren xt, det er en flott paraplytrille, men allikevel er det en paraplytrille. Jeg likte den ikke, måtte bruke to hender for å trille, og det er veldig upraktisk synes jeg. Jeg ville kjøpt en med ett håndtak, og styrt unna carena og basson.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Har MacLaren XL. Superfornøyd med den. Har vært med på over 50 flyturer, og mye brukt. Vogna er like hel enda! Den er noen år gammel, usikker om de produserer XL enda. Anonymous poster hash: 496af...dcc
GeeGee Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Babyjogger City Mini GT. Koster 3500kr her, http://m.kjopbarnevogn.no/shop?term=Babyjogger+city+mini+gt&funk=gor_sokning , gratis frakt. Virkelig verdt pengene. Hadde også Emmaljunga City Cross først.
GeeGee Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Babyjogger City Mini GT. Koster 3500kr her, http://m.kjopbarnevogn.no/shop?term=Babyjogger+city+mini+gt&funk=gor_sokning , gratis frakt. Virkelig verdt pengene. Hadde også Emmaljunga City Cross først. Glemte å si at den trilles fint med en hånd. Forskjellen på GT og en vanlig BJ City Mini er bedre dekk, og at håndtaket kan justeres. Det er viktig for meg, da jeg ikke er så høy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå