Gå til innhold

Best å holde kjeft?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk høre idag at en tante av meg driver å slenger med kjeften ang mitt svangerskap.

Når hun først fikk vite av min mor at jeg er gravid, fnyste hun og orket ikke høre mer om det. Ikke gratulerte hun meg eller barnefar heller.. Igår hadde hun fortalt en annen tante av meg, at hun mener kommende mormor ikke vil gidde ta seg mer av det som har vært det eneste barnebarnet over 8 år, nå som jeg skal ha barn. 

Skjønner ikke hvor denne oppførselen kommer fra.

Både jeg og bf er godt voksne, utdannet og i jobb. At vi skal ha barn nå, burde vel igrunn ikke komme som noe sjokk for noen. 

Burde jeg konfrontere henne, eller skal jeg bare late som ingenting?

Anonymous poster hash: 61ea6...dd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

La ho drite seg ut i fred.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var noe galt med denne tanten og at hun dermed var unnskyldt.

Skrevet

Jeg hadde tenkt at det var noe galt med denne tanten og at hun dermed var unnskyldt.

Jeg liker ikke konflikter, og som ofte bruker jeg bare holde meg unna. Men merker jeg blir kraftig provosert av henne, når det virker som hun faktisk er sur fordi vi skal ha barn. Har holdt kjeft til nå, så får vel bare lukke ørene litt til..

HI

Skrevet

Sitat: somone just need a highfive, in the face, with a chair

Skrevet

Eller:

I didn't slap you, I just highfived your face :D

Hi, bare gi beng i hele tanta ;)

Anonymous poster hash: 19950...a0c

Skrevet

Jeg liker ikke konflikter, og som ofte bruker jeg bare holde meg unna. Men merker jeg blir kraftig provosert av henne, når det virker som hun faktisk er sur fordi vi skal ha barn. Har holdt kjeft til nå, så får vel bare lukke ørene litt til..

HI

Noe må være galt med henne.

Skrevet

Eller:

I didn't slap you, I just highfived your face :D

Hi, bare gi beng i hele tanta ;)

Anonymous poster hash: 19950...a0c

Jeg føler jo at jeg ikke orker ha noe med henne å gjøre, så lenge holdningen er sånn. Det som gjør at jeg aller mest har lyst å si noe til henne, er fordi hun får min mor til å føle dårlig samvittighet allerede. Jeg og bf bor langt unna min familie, så vi har allerede invitert min mor til å komme på ukebesøk til oss når mini kommer. Dette ble ikke tatt imot positivt fra denne tanten av meg heller, for å si det mildt.

HI

Skrevet

Jeg synes vel det høres ner ut som drt er andre som faret med sladder enn tanta her. Hva vet du faktisk at hun haar sakt? Tolk oppførselen positivt blir historien en helt annen. Hun Hun er bekymret for det barnet som allerede finnes og tar det opp med din mor at det er viktig å ikke glemme de store og hun velger å ikke ta kontakt med dere for å gratulere før dere offentliggjør graviditeten.

Anonymous poster hash: 3efbb...6c2

Skrevet

Tante, er det deg?

Anonymous poster hash: dc5fa...cab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...