Gå til innhold

Har alle Iphone?

Anbefalte innlegg

Gjest Bjørketreet
Skrevet

Har en gammel trykke-telefon jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe.. Er så morsomt med dere som er så til de grader imot iPhone/Apple! :D Er vel ingen av de store smart-tlf på markedet idag som er dritt. Hverken iPhone, Samsung, HTC og hva de nå heter.

Men vi har alle forskjellige krav til en tlf. Jeg vil ha en som arbeider sammen med iPad'en og mac'en min og da var iPhone er selvsagt valg.

Fikk min første for 5 år siden og kommer nok ikke til å prøve noe annet merke i nærmeste fremtid iallefall :)

Anonymous poster hash: 6d87e...988

Det er nøyaktig derfor iPhone (Apple) er noe "drit". Mac og iPad er Apple, så selvfølgelig MÅ du ha en iPhone for å få alt til å funke sammen... Med Android slipper du dette. Du kan ha hvilken som helst pc du vil, om det er Acer eller HP spiller ingen trille. Samme gjelder Tablet pc. 

Så Android her i hus, aldri Apple! 

Anonymous poster hash: bec1e...0e9

Skrevet

Ja, har hatt iPhone i over fire år nå.

Anonymous poster hash: 5a5b5...78e

Skrevet

Har tlf gjennom jobben, og kan velge noenlunde fritt.  

Valgte ikke iphone, for de liker jeg ikke - men er strålende fornøyd med Samsung.

Anonymous poster hash: 498e7...98c
Skrevet

Nei, har samsung galaxy som jeg er veldig fornøyd med

Anonymous poster hash: c1b2b...809
Skrevet

Det er bare de som følger med strømmen som har iPhone. Bare død fisk følger strømmen.

Anonymous poster hash: 70054...f60

Hehe, så teit. Du kan jo si akkurat det samme om en samsungtelefon.

Anonymous poster hash: 21528...465

Skrevet

Det er bare de som følger med strømmen som har iPhone. Bare død fisk følger strømmen.

Anonymous poster hash: 70054...f60

Hehe, så teit. Du kan jo si akkurat det samme om en samsungtelefon.

Anonymous poster hash: 21528...465

Skrevet

Hehe.. Er så morsomt med dere som er så til de grader imot iPhone/Apple! :D Er vel ingen av de store smart-tlf på markedet idag som er dritt. Hverken iPhone, Samsung, HTC og hva de nå heter.

Men vi har alle forskjellige krav til en tlf. Jeg vil ha en som arbeider sammen med iPad'en og mac'en min og da var iPhone er selvsagt valg.

Fikk min første for 5 år siden og kommer nok ikke til å prøve noe annet merke i nærmeste fremtid iallefall :)

Det er nøyaktig derfor iPhone (Apple) er noe "drit". Mac og iPad er Apple, så selvfølgelig MÅ du ha en iPhone for å få alt til å funke sammen... Med Android slipper du dette. Du kan ha hvilken som helst pc du vil, om det er Acer eller HP spiller ingen trille. Samme gjelder Tablet pc.

Det er her jeg får problemer skjønner du. Jeg kommer aldri aldri ALDRI til å gå over til pc. Bare dritt med alle jeg har hatt. Kjøpte iMac for 6 år siden og den funker fjell, ikke så mye som en eneste hikke iløpet av alle de årene! :D

Jeg elsker Apple <3 :P

Skrevet

Har en gammel trykke-telefon jeg :)

Me too :)

Anonymous poster hash: 1a288...e8a

Skrevet

Det er her jeg får problemer skjønner du. Jeg kommer aldri aldri ALDRI til å gå over til pc. Bare dritt med alle jeg har hatt. Kjøpte iMac for 6 år siden og den funker fjell, ikke så mye som en eneste hikke iløpet av alle de årene! :D

Jeg elsker Apple <3 :P

Jeg er litt enig med deg ang. mac, for jeg har hørt knallbra ting om det. De "funker som fjell", som du sa. Men så er det dette andre med Apple som jeg skrev, at man må ha Apple i alt om man har Apple i en ting for å få det til å funke sammen... Og mac er det eneste positive med Apple mtp kvalitet ;) 

Skrevet

Ja 😃 faktiskt 2 stk.. Ingen telefon over iPhone ❤️❤️

Å ja,har hatt samsung galaxy,måtte bare prøve!! Men falt fort tilbake på Apple produkt.

Skrevet

Jepp, jeg har iPhone, nettopp bytta til 5s. Digger den!

Kunne sikkert blitt like hekta på en annen type telefon, men nå er det iPhone som er greia for meg :)

Skrevet

Har Sony Xperia V og er veldig fornøyd med den. Blir Sony neste gang også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...