Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Jeg har bare en sånn vanlig mobiltelefon. Har ikke hatt råd til noe "unødvendig" de siste årene. Internett bruker jeg PCen til. Er det vanskelig å lære å bruke sånn aaps eller hva det nå er..koster det penger? Høres ut som jeg er urgammel Er ikke 30 engang.. Anonymous poster hash: 95f69...929
Gjest Julia1984 Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er blitt helt avhengig av min iPhone. Bruker GPS'en mye, gule sider, mail etc når jeg ikke er hjemme. Kjekt å kunne være online
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Apps er bare små programmer. Noen koster penger og noen er gratis. Noen har iPhone, og noen har Android-telefoner. Jeg liker best Android fordi apple er kjedelig. De gir for få muligheter til lokal justering. Nå har jeg Samsung Galaxy s4, før hadde jeg en HTC Sensation. Alle touctelefoner er veldig lette å bruke og brukervennlige.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Ja, jeg har iPhone. Kan si jeg er avhengig :/ men med gode apper så er iPhone gøy å ha, og ganske enkel. Jeg har nesten ikke betalt for noen av appene mine enda, prøver å unngå å betale noe selv om de ikke koster så mye, bare noen kroner. Anbefaler deg iPhone, du kommer til å angre du ikke kjøpte tidligere Anonymous poster hash: 3e517...e36
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 nei,vil aldri ha iphone.har android,er veldig fornøyd med det! Anonymous poster hash: b65a5...23c
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 Det er bare de som følger med strømmen som har iPhone. Bare død fisk følger strømmen. Anonymous poster hash: 70054...f60
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Holdt på å si, det er bare gamlinger som har Iphone fordi den er enkel å bruke. Ellers en søppel telefon... Anonymous poster hash: 71c2e...63f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Jeg hadde først samsung smartphone så kjøpte jeg Iphone. Priste meg lykkelig når jeg etter et år kunne kjøpe meg ny Samsung telefon igjen og skrape Iphone for større dritt har jeg ikke hatt. Aldri mer Iphone! Anonymous poster hash: 5bb1b...88f
Nettie+jentungen Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Har iphone, egentlig litt lyst på en annen tlf, men samtidig er jeg faktisk veldig fornøyd med den
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Jeg elsker min iphone. Hadde en sony før, og jeg klarte aldri å skjønne alle innstillingene, og ble frustrert over alt jeg ikke fikk til. Iphone er enkel å bruke, samtidig som det er mer enn nok innstillinger. Apper laster du ned fra app store, og du bestemmer selv hvilke du vil ha. Anonymous poster hash: 41b4f...41f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Har iPhone og er avhengig Anonymous poster hash: fb314...f63
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Hehe.. Er så morsomt med dere som er så til de grader imot iPhone/Apple! Er vel ingen av de store smart-tlf på markedet idag som er dritt. Hverken iPhone, Samsung, HTC og hva de nå heter. Men vi har alle forskjellige krav til en tlf. Jeg vil ha en som arbeider sammen med iPad'en og mac'en min og da var iPhone er selvsagt valg. Fikk min første for 5 år siden og kommer nok ikke til å prøve noe annet merke i nærmeste fremtid iallefall Anonymous poster hash: 6d87e...988
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Jeg er superfornøyd med iPhonen min, og den valgte jeg fordi den passet meg best. Har hatt android tidligere, aldri mer:) Anonymous poster hash: 0d918...24e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Holder meg unna det råtne eplet. Har Sony Xperia V. Anonymous poster hash: c37cb...90b
Gjest Kira Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Har iPhone, men det er fordi jeg har tlf gjennom jobben. Hvis jeg kunne valgt tlf selv ville jeg sannsynligvis valgt et annet merke. iPhone er ok, men jeg var mer fornøyd med Sony Xperia jeg hadde tidligere.
★julestjerne★ Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Eg har Samsung, mannen har Sony og toåringen har iPhone
Gjest Hercule Poirot Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Har overhodet ikke noe til overs for apple-produkter, så jeg har android, en HTC One X. Svært enkel å bruke, billigere enn iPhone, der du betaler ca halve prisen bare for eplet, og et hav av apps tilgjengelig i Google Play. Har også 2 nettbrett på android-plattform og tviler på om jeg noen gang kommer til å gå over til eple-produkter. Men smart-telefon er veldig greit å ha. Bare noe så enkelt som at man bruker telefonen i stedet for kodebrikke til nettbanken er jo egentlig grunn god nok til å ha smarttelefon. Og selvsagt, det er kjekt å kunne gå på nett via telefonen, særlig hvis man er en del på farten.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #18 Skrevet 1. januar 2014 Har samsung og er veldig fornøyd med det. Ang apper så velger du selv hvilke du vil ha. Jeg hadde ingen i fjor men noen nå. Ikke vanskelig å lære seg. Liker ikke iphone men er nok fordi jeg aldri har hatt det og ikke kjenner tlf. Synes de er unødvendig dyre og har du rn "I-ting" er den bare kompatibel med andre "I-ting". Anonymous poster hash: 2acd2...e5c
Jippipippi Skrevet 1. januar 2014 #19 Skrevet 1. januar 2014 Jeg elsker min iPhone Kommer ikke til å bytte ut på leeenge! Hadde min forrige i to år, så ble den stjålet. Måtte selvfølgelig kjøpe ny iPhone. Jeg er ikke merkebevisst i det hele tatt.
Englenemine Skrevet 1. januar 2014 #20 Skrevet 1. januar 2014 Hatt forskjellige ipones siden de kom for salg juli 2008. Apple geek av en mann , derfor
Englenemine Skrevet 1. januar 2014 #21 Skrevet 1. januar 2014 Men det er litt artig hvordan flere som ikke har iphone kaller det mye negativt mens de fleste med iphone ikke skittkaster samsung ol
★julestjerne★ Skrevet 1. januar 2014 #22 Skrevet 1. januar 2014 Men det er litt artig hvordan flere som ikke har iphone kaller det mye negativt mens de fleste med iphone ikke skittkaster samsung olFinst ikkje noko negativt å seie om Samsung Det er nok ikkje sjølve telefonen iPhone folk mislikar, men det at apple ikkje bryr seg med å gjere telefonen kompatibel med anna enn applegadgets, og at ein dermed nesten låser seg til selskapet når deg gjeld elektroniske dingsar. Og hypen, som ikkje står i stil med produkta..
MrsMilla Skrevet 1. januar 2014 #24 Skrevet 1. januar 2014 Nei. Kunne fått, men valgte HTC. Jobben sin.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. januar 2014 #25 Skrevet 1. januar 2014 Jeg og barna har samsung. Mannen har vanlig Nokia og vil ikke ha noe annet. Han bruker heller nettbrettet da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå