Gå til innhold

Føler jeg aldri har tid til å jobbe med meg selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan få det til som alenemor? Føler jeg konstant har noe på tapeten, og drømmer om å få to uker helt for meg selv uten å ordne praktiske ting, husarbeid, smøring av matpakker, kjøring hit og dit, leke med barnet mitt, matlaging. Når kvelden kommer sovner jeg hvis jeg begynner å meditere. Flere som føler det sånn? Er helt utbrent og må bare få kommet i gang. Flere som føler de ikke har tid til seg selv? Når skal jeg da bli bedre? Føler meg fanget av og til.

Anonymous poster hash: 76a1b...42c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt det som deg. Far hadde ikke barnet så alt ansvar falt på meg.

Det ble til slutt for mye.

Jeg endte opp med å søke avlastning via barnevernet. (ja, de gjør noe bra også)

Jeg fikk tilbud om å sende barnet i weekendhjem.

Anonymous poster hash: f3cc7...f41

Skrevet

Skjønner hvordan du føler det, bare at jeg er alenemor til tre... Drømmer om et par uler fri. Bort fra husets fire vegger her jeg føler meg kvalt. Drømmer at jeg slipper husarbeid og klesvask og får servert ferdig mat. Nå er unga mine hos faren sin hver andre-tredje helg fra fred kveld til sønd kveld. Men de helgene blir stort sett brukt til å sove og til å få gjort unna litt husarbeid som har stått på vent..

Anonymous poster hash: 2f6d6...60f

Skrevet

Hmmm.... Har det også sånn, men er ikke alenemor! Har tre barn OG mann (som attpåtil tar seg av alt som har med handling og matlaging og gjøre), likevel er jeg helt kaputt hver kveld! All honnør til dere som er helt alene med alt ansvaret det faktisk er med barn!

Skrevet

Rutiner rutiner. Skap en hverdag som du takler. Få tid på kvelden. Lær barnet å leke på egenhånd og la barne ta del i litt. Husk å ha det gøy. Hilsen alenemor til femåring og har vert alene siden 6 mnd gravid

Anonymous poster hash: 9113f...2d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...