Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Prøvde faktisk å få tak i den slik at den kunne være inne hos oss i stedet. Sa fra til naboen at katten løp skrekkslagen rundt, var helt febrilsk. Egentlig en rolig katt. De bare lo det bort og sa "det må han tåle..." blir så vanvittig sint. Nyttårsaften ER ikke en hyggelig stund for 4-bente, og sikkert mange mennesker. Hvorfor slippe ut katten sin når du VET den er vettaskremt og faktisk ser det også??? ARG... Anonymous poster hash: 8b900...17e
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 Enda et eksempel på mennesker som ikke bør ha dyr, med andre ord. :-( Selv satt jeg innerst i kjelleren med hunden vår på fanget. Stakkars dyret skalv og ristet, men jeg puttet bomull i ørene på den og det ble litt mindre stress da. Hunden er livredd alle smellene, og var overlykkelig da det roet seg ute her i natt, sovnet og var helt utslitt. Anonymous poster hash: 679e7...3f7
Vicky Pollard Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Katta vår stakk ut tidligere på kvelden. Har ennå ikke sett henne
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Uff :-( stakkers katt! De burde aldri hatt dyr. Heldigvis reagerer ikke vår hund på fyrverkeriet. Men jeg så mange fugler som fløy livredde rundt, og tenkte da på alle de stakkers dyrene som bor ute og er livredde Anonymous poster hash: cc7db...02b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 Naboen her slipper katten ut, katten gjemmer seg i skogen og kommer hjem dagen etter. Naboen mener at drt er beste løsningen for katten. Det stemmer nok. Det er roligere i skogen en hjemme. Anonymous poster hash: 43006...bb6
FrkKværner Skrevet 1. januar 2014 #6 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Det får katten tåle? Herlighet for en holdning vedkommende har til dyret sitt? Kattene som hører mye bedre enn mennesker også, ikke rart katten fikk panikk. Uff. Veldig flott at dere sa ifra og at du tenkte på å ta katten inn til deg hi, godt det finnes mennesker som deg. Synd du ikke fikk tak i den. Her slapp jeg katten ut på morgenen i går, så måtte den være inne hele dagen så jeg var sikker på at han var inne til vi skulle reise. Klart, hanvar ikke helt fornøyd med at den ikke fikk gå ut men pytt pytt. Jeg vet det var det beste. Endret 1. januar 2014 av FrkKværner
★julestjerne★ Skrevet 1. januar 2014 #7 Skrevet 1. januar 2014 Då foreldra mine hadde katt vart han slept ut for dobesøk på ettermiddagen for å vere inne resten av kvelden/natta (katten nekta å gjere frå seg i kasse). Men eitt år bestemte nokon seg for å skyte opp rakettar klokka 16 medan han var ute, vi såg ikkje stakkaren på tre dagar. Han var for redd til å komme heim Kan ikkje skjønne kvifor folk på død og liv skal forlenge redsel og pine for dyra ved å skyte opp utanfor det tidsrommet som er tillatt
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Godt mulig katten til naboen ville ut? Vår ville det, så vi slapp den ut, til den plutselig fant ut at det ikke var så lurt likevel;) Anonymous poster hash: c6c8c...1f2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Enda et eksempel på mennesker som ikke bør ha dyr, med andre ord. :-( Selv satt jeg innerst i kjelleren med hunden vår på fanget. Stakkars dyret skalv og ristet, men jeg puttet bomull i ørene på den og det ble litt mindre stress da. Hunden er livredd alle smellene, og var overlykkelig da det roet seg ute her i natt, sovnet og var helt utslitt. Anonymous poster hash: 679e7...3f7 Uff-stakkars hund. Men du er klar over at du bygger opp under frykten hans? Anonymous poster hash: 62124...ed2
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 Hva så om katten ville ut, katter har ikke evne til å skjønne raketter. Ikke alle snur i døra mange får hodeløs panikk. Her var de inne, fikk ikke gå ut selv om de ville. Var relativt rolige men hadde ikke trivdes ute. Hjemme har de rolige gjemmesteder. Anonymous poster hash: bd98f...60a
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Vi fikk uheldigvis ikke ene vår inn igjen før de begynte spetakkelen allerede på formiddagen. Så han så jeg ikke igjen før han livredd kom luskende i dag morges, våt og skjelven. Stakkars dyra... Akkurat dette er jeg glad hunden min, som vi måtte avlive før jul, slapp i år. Han var allerede syk, jammen bra han slapp å lide seg gjennom dette også, han som var så hysterisk redd.. For noen teite folk naboene dine er!
Fru.Frøken Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Off, stakkars pus, ikke alle som burde ha dyr. Her ble katteluka låst på kvelden, og tror nok kattene syntes det var greit når det begynte å smelle ute.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Hvordan vet du at de slapp ut katten da? Vår katt kommer seg fint inn og ut selv. Holder med at en av de mange menneskene som var hos oss i går hadde glemt å låse døra. Anonymous poster hash: 2ced6...738
Camillok Skrevet 2. januar 2014 #14 Skrevet 2. januar 2014 Til deg i kjelleren med bomull i øra på hunden (og alle som gjør lignende): dette er ingen god måte å komme gjennom nyttårsaften på. Det beste er å ha en helt vanlig kveld hvor dere har tven på i litt høyere volum. Hvis dere ikke gjør noe nummer ut av det viser dere hunden at det ikke er noe å være redd for. Det er mulig hunden er så gammel at den nå er innbarket nyttårsredd, et annet tips kan være å ha en eldre hund på besøk som ikke bryr seg filla og kan vise med et godt eksempel.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #15 Skrevet 2. januar 2014 Uff, stakkars pus! Jeg var så glad fordi vår katt lå å sov så søtt i sengen vår. Trodde jeg... Så viste det seg at en av ungene hadde sluppet henne ut en gang på ettermiddagen. Da fikk jeg vondt i meg. Heldigvis kom hun luskende tilbake dagen etter. Anonymous poster hash: 0a5bd...392
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #16 Skrevet 2. januar 2014 En katt som løper rundt når det smeller er ikke frisk. Instinktet til friske katter sier at de ligger og trykker i skjul. Fortell naboene om den uvanlige oppførselen så de kan ta den til dyrlegen. Anonymous poster hash: a6726...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå