Gå til innhold

Fikk ikke en eneste nyttårs hilsen. Ikke fra familien engang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alltid jeg som sender melding til andre, så i år bestemte jeg meg for ikke å sende mld først og da fikk jeg ingen heller.

Er bare lei meg....

Anonymous poster hash: bad46...464
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøst deg med at jeg fikk heller ingen sms... Jeg sendte noen selv, men ikke alle de ble besvart heller. Jeg tar det ikke så tungt jeg altså. Folk har bok med seg og sitt.

Anonymous poster hash: e1254...687

Skrevet

Har gått veldig ned på sms på nyttårsafta trur eg.  Eg fekk berre ei nyttårshelsing samt svar på ei melding eg hadde sendt tidlegare.  Det er visst på face ol det skjer no.

Skrevet

Ja nå går nyttårsmeldingene via facebook.....Fikk 1 sms, og 80 meldinger på facebook :)

Anonymous poster hash: 931bd...0b5
Skrevet

PS. Det er nok ikke noe bevisst valg fra de du har rundt deg, men bare det at det ikke er vanlig å sende sms nyttårs ønsker lenger.

Anonymous poster hash: 931bd...0b5
Skrevet

Alle ønsker godt nyttår på Facebook no.

Skrevet

På fb det skjer... Fikk ikke mange sms jeg heller, bare på fb

Skrevet

Man må være om seg og for seg, om man skal få noe i seg og på seg, sa min bestemor. Sånne eksperimenter som du bskriver gidder jeg ikke, for jeg veit jo at jeg ikke ville like resultatet om det skulle bli som ditt. Ergo hilser jeg på sms, sender jukekort og feriekort, og tar ikke allverdens tungt om de færreste  sender feriekort tilbake - det gleder meg uansett  - mens jukekort og nyttårs-hilsner alltid går i balanse. Vær proaktiv, gleden blir så mye større enn ved negativ-eksperimentering som kun er egna til å bekrefte det verste du tror om deg sjøl og andre.

Skrevet

Fikk ikke noen mld på FB heller...greit å sende mld hvis man får mld, men etter mange år med samme lunta så gidder man til slutt ikke mere. Handler ikke om eksperimentering.

Skrevet

Fikk en sms & 40 meldinger på Face ;)

Nye tider, jeg er ikke sur for det. Var koselig den ene smsen :D og alle de andre som kom via fjasboka :P

Anonymous poster hash: d6815...1c4

Skrevet

Fikk ingen sms og ingen hilsen på Facebook. Jeg bestemte meg og for å ikke være først i år, og jeg ser jo nå at ingen bryr seg.

Anonymous poster hash: f0fcb...86d

Skrevet

Ikke noe å ta på vei av!!!

Jeg har mange venner, nær familie og mange bekjente, og fikk vel kun en før-nyttårs-melding av mamma i går kveld veldig tidlig.

Må nevne at jeg heller ikke sendte noen.

Tipper grunnen er hos de andre som hos meg: man er opptatt med kalkun, med barn, med selskapet og å være der man er. Selv tenker jeg heller å ringe litt og melde litt i dag utover dagen - passer mye bedre.

Dessuten ser det ut til at trenden er mer og mer at man legger bort mobil og data i slike sammenhenger og tar dette senere. Liker den trenden, har hengt meg på sjøl.

Skrevet

Fikk ikke noen mld på FB heller...greit å sende mld hvis man får mld, men etter mange år med samme lunta så gidder man til slutt ikke mere. Handler ikke om eksperimentering.

Men altså, slik det fungerar no er at folk skriv "godt nytt år" på veggen sin, og så likar folk eller svarar "godt nyttår" attende.  Om du ikkje skriv noko sjølv får du heller ikkje svar.  Det er ikkje like vanleg å sende personlege meldingar med nyttårshelsing trur eg, eg har iallefall ikkje fått slike, men set meg ikkje til å deppe for det.  Det kjekkaste er trass alt å ta ein telefon eller seie godt nyttår når ein treffest: :)

Skrevet

Gjorde akkurat som deg. Fikk heller ikke en eneste hilsen, verken på face eller på sms. Må innrømme at jeg syns det er litt trist. Men tidene endrer seg, jeg har min egen lille familie nå, og bryr meg egentlig ikke så mye om vennene fra ungdomstiden lenger. Livet går videre, sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 39d6b...b6f

Skrevet

Jeg sendte meldinger på mobilen. Fikk ikke svar fra familien. Ikke sett noe på fb heller.. sånn er det bare. Jeg fikk svar fra et par venner. But thats it.. thats 2014.. hehe.

Anonymous poster hash: 6b302...650

Skrevet

Fikk null på moil selv, men tilsammen 90 på face (innbox & vegg) :)

Skrevet

Vel, som man reder så ligger man.

Skrevet

Litt dumt å eksperimentere med dette om hvem som skal sende først. Det er da du ender opp med ingen.

Jeg la ut et koselig stjerneras bilde med en nyttårshilsen til venner & kjente :) på Facebook.

Da klikker de fleste liker på det, og jeg klikker selvsagt på deres bilde / hilsen som går ut på felles.

Kan ikke ta oss nær av at de veldig personlige hilsenene ikke dukker opp ;)

Anonymous poster hash: d6815...1c4

Skrevet

Jeg fikk nesten ingen meldinger heller, så tror det er normalen nå ;) Folk skriver godt nytt år i statusen på facebook, da er ingen nevnt og ingen glemt :)

Godt nytt år!

Anonymous poster hash: 8ed2f...8d4
Skrevet

For bare 20 år siden var det ingen som måtte ha en nyttårshilsen for å føle seg verdsatt. Da sa en godt nytt år til de en feiret med og de som var ute, og sa godt nytt år til kjente og familie etterpå ved neste anledning. Hvorfor denne higen etter annerkjennelse i form av meldinger på FB, eller SMS? Jeg blir heller glad for en god klem når jeg treffer de jeg er glad i jeg. Men det er meg da. ;)

Anonymous poster hash: 6cfc4...642

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...