Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #1 Skrevet 1. januar 2014 Vi er mye hos familie i england, og vurderer å få oss en liten hund. Hva må til for at vi kan få den med oss til england noen ganger i året? Anonymous poster hash: bd04e...75f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #2 Skrevet 1. januar 2014 For å komme inn i England må den være rabiesvaksinert, og nylig ha tatt flåttbehandling. Den må ha veterinærkontroll på grensen. Det er en stund siden jeg sjekket opp i dette, så reglene kan ha forandret seg. Ta kontakt med en veterinær og forhør dere om det er noe annet dere må tenke på. Veterinæren vil også kunne si noe om prisene på vaksiner og kontroller. Flybiletten koster mer når du skal ha med hund, du må ha et flygodkjent bur til den, og lit ekstra tid på flyplassen. Det er en del styr, og koster litt penger, men fult mulig å reise med hund. Et annet alternativ er jo å få noen til å passe den her hjemme? Pengene du sparer på veterinærutgifter kan kanskje brukes til å betale en hundepasser. Anonymous poster hash: 8e01f...09a
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2014 #3 Skrevet 2. januar 2014 Det er ikke så vanskelig å ta med en hund på ferie. Du må bare få pass til den, og det får den hos veterinær når alle de nødvendige vaksinene er tatt. Det er også en fordel at den er litenk, for hvis den og buret til sammen veier under 8 kilo kan den tas med inn i kabinen. Det koster litt ekstra å ta med en hund, men ikke all verden. Jeg kjøpte en valp av liten rase nettopp fordi jeg ville ha den med på ferier. Nå er den 7 mnd, og passet har den fått for lenge siden, så nå kan vi reise med den når vi måtte ønske. Har en bag som den kan sitte i på fyet, den e rgodkjent til det. Sånt vet de i dyrebutikker, der får du kjøpt bur/bag og det du måtte trenge. Anonymous poster hash: 4b29d...a80
mamma_til_verdens_beste Skrevet 2. januar 2014 #4 Skrevet 2. januar 2014 Tidligere måtte det ha gått minst 6 mnd fra førstegangs rabiesvaksinering til hunden fikk komme inn i England også, tror det gjelder fortsatt uten at jeg er 100% sikker. Det er strengere å få hund inn i England enn de øvrige Europeiske landene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå