Gå til innhold

livet blir så mye bedre når..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er nå 32 uker på vei og singel.. Kort fortalt er min historie at jeg ble gravid uplanlagt, og informerte bf så fort jeg fant det ut. Han forlangte abort, og ville ikke ha noe med barnet å gjøre. I ettertid har jeg hørt av bekjente at han mener han ikke er far til nurket mitt.

Så til saken..

Jeg har hatt ett tøft svangerskap så langt, og kun det psykiske.

Venner jeg har fortalt om barnet har plutselig blitt borte, og uten støtte fra bf har dagene vært tunge.

"Lykken" snudde i det øyeblikket jeg bestemte meg for å gi f* i bf! Han fortjener ikke en tanke eller en dråpe energi fra meg.

Han er velkommen til å delta hvis han ønsker senere, men nå er det meg og barnet som er fokus. Det er så deilig å kunne gi f* i han!

Så tipset mitt er å gi f* i bf, han tar kontakt hvis han ønsker å delta! Og ikke bruk tid og energi på å forandre noe som ikke kan forandres.. Da kommer du til å slite deg unødvendig mye ut..

Anonymous poster hash: 3387b...19e

Fortsetter under...

Ja!!

Min baby er np over ett år, og jeg gjorde det samme som deg da jeg var ca 5 mnd på vei. Ga f i han og fokuserte på hva jeg og mini hadde å vinne. Det er et sprudlende lite barn jeg har nå, og selv om jeg må innrømme at jeg en gang har spurt om han vil treffes, tenker jeg egentlig ikke på bf i det hele tatt når jeg ser på barnet mitt. Det er befriende!

• 2 uker senere...

Hei dere!

Jeg er i situasjonen der jeg ennå ikke har klart å gi f* i bf. Jeg ble gravid uplanlagt, ingen av oss ønsker dette. Jeg har så i tvil på hva jeg bør gjøre. Bf har sagt klart fra at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre og vil igrunnen at jeg skal ta abort. Jeg er 7 uker på vei og det har vært veldig tøft så langt. Jeg er dårlig og er fullstendig utslitt. Jeg har vært plaget med blødninger siden uke 5 og er ennå ikke ferdig med det. Bf har ikke gått ennå, han vil gjerne vente og se at alt er i orden med meg før han drar. Jeg vingler litt fram og tilbake og vet ikke hva som er riktig. Det blir veldig mange utfordringer om jeg beholder, mange ganger så tviler jeg på om det er det rette å gjøre.

Trenger deres råd om saken. Er virkelig fortvilet!

Hei dere!

Jeg er i situasjonen der jeg ennå ikke har klart å gi f* i bf. Jeg ble gravid uplanlagt, ingen av oss ønsker dette. Jeg har så i tvil på hva jeg bør gjøre. Bf har sagt klart fra at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre og vil igrunnen at jeg skal ta abort. Jeg er 7 uker på vei og det har vært veldig tøft så langt. Jeg er dårlig og er fullstendig utslitt. Jeg har vært plaget med blødninger siden uke 5 og er ennå ikke ferdig med det. Bf har ikke gått ennå, han vil gjerne vente og se at alt er i orden med meg før han drar. Jeg vingler litt fram og tilbake og vet ikke hva som er riktig. Det blir veldig mange utfordringer om jeg beholder, mange ganger så tviler jeg på om det er det rette å gjøre.

Trenger deres råd om saken. Er virkelig fortvilet!

Det eneste rådet jeg kan gi deg er å følge magefølelsen din.. Jeg kan nesten garantere deg at bf forsvinner uansett hva du velger å gjøre. Om du vil beholde, så beholder du.. Det er mange muligheter for alenemødre :)

Hvis du trenger å sortere tankene dine, så har jeg hørt veldig mye bra om Amathea. De kan nok være et bra hjelpemiddel. :)

om du velger å beholde, kommer du til å ha mange tanker og følelser rundt dette.

For meg var det riktig å beholde, men jeg har sikkert tvilt og vært usikker 10000 ganger på 7 mnd. Nå gleder jeg meg bare til å møte nurket, veien har vært tøff og tung, men verd det til slutt håper jeg.

Anonymous poster hash: 3387b...19e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...