Gå til innhold

Har dere noe nyttårsforsetter eller mål for 2014?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og har du nådd dine mål/forsetter for 2013?

For 2014 er det gjenganger som å trene/trimme mer, bli sunnere også er det å få gode resultater på skolen.

For 2013 hadde jeg mål om å trene, og har gått fra 0 trening, til trilleturer i tempo 2-6 dager i uka.

Hadde mål om å bli sunnere - sluttet med cola, men startet igjen, men mye mindre. Så har litt mer å jobbe med her.

Ellers var det at jeg skulle bli mer huslig, å det har jeg absolutt blitt :):)

Anonymous poster hash: 7078b...893

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper å finne viljestyrke til å gå ned 15 kg før sommeren og kutte ut småspising.

Ikke fordi jeg må, er ikke regnet som overvektig. Men trives ikke slik jeg er nå.

Anonymous poster hash: 8823c...e9e
Skrevet

Slanke meg og teste ut litt trening. Med me begrenser dessverre alt seg :(

Anonymous poster hash: 3dd0f...4f3

Skrevet

Ingen forsetter.. Tar det nye året som det kommer ;)

Skrevet

Håper å finne viljestyrke til å gå ned 15 kg før sommeren og kutte ut småspising.

Ikke fordi jeg må, er ikke regnet som overvektig. Men trives ikke slik jeg er nå.

Anonymous poster hash: 8823c...e9e

Du er ikke overvektig men vil gå ned 15 (!!!) kilo fordi du ikke "trives"?? Spiseforstyrrelse/forvrengt kroppsbilde much?? Med mindre du er 1,90 høy og bred som en låvedør mtp kroppsbygning, så er 15 kilo veldg mye!! Og er du ikke overvektig nå, så vil du garantert være undervektig med minus 15 kg.

Hva med følgende nyttårsforsetter:

1. Jeg skal lære å like meg selv for den jeg er

2. Jeg skal innse at jeg har en fin kropp akkurat slik den er

3. Jeg skal lære å la være å sammenligne min kropp med alle mulige andre kropper

Skrevet

Trene

kutte ned på røyking

holde snop og kakespising til kun lørdager og andre spesielle dager(bursdag, 17, mai osv..)

Bli enda flinkere til å spare penger

finne ut hva jeg vil bli når jeg blir stor

betale alle regninger i tide.

bli mer tålmodig med ungen

bli flinkere til å finne på ting ute med ungen :)

nyte livet! :)

Anonymous poster hash: 76fb7...145
Skrevet

-slutte med små shopping.

-da bli flinkere til å spare.

-Være røykfri til sommeren.

-bli flinkere til å leke med barna.

-spise sunnere, kutte ut godterier på hverdager.

Skrevet

Hadde ett nyttårsforsett i 2000, og det var at jeg skulle stoppe å spise godter, drikke brus, kaker osv. Har enda ikke brytet det nyttårsforsettet, så trenger igrunn ikke ett nytt..

Anonymous poster hash: e2e2e...db3
Skrevet

I 2013 klarte jeg å nå et mål som jeg ikke hadde tro på! Jeg klarte å begynne med jogging, og har til og med begynt å like det:-D så ønsket for 2014 er å fortsette med løpingen og nå nye tider og distanser. Vurderer Oslo maraton som et mål... I tenkeboksen her... Ellers skal jeg være mer med venner og leke enda mer med barna!

Skrevet

Ta lappen.

Anonymous poster hash: 7fee5...e41

Skrevet

Ja!

Drikke mer vin enn jeg har gjort i 2013. Og det var ca 0 glass, så dette skal jeg lett klare :D

Skrevet

Målet mitt for 2013 var å prøve å stresse mindre,og jeg er på vei,men målet er fortsatt langt unna...

SÅ det samme forsettet har jeg for 2014 også,prøv å leve mer i nuet,ikke tenk så langt fram i tid og take a chill pill...

Et nytt forsett er å ikke bli så eitrende sint på 4 åringen min som er en faans prøvelse til tider (så og si hele tiden)han er helt utrolig til å ikke høre etter, være ekkel med storebror ,gjøre idiotiske ting som bare han får til å gjøre...så jeg MÅ bli bedre til å ta han for meg...

Anonymous poster hash: 64d42...913
Skrevet

Hadde ett nyttårsforsett i 2000, og det var at jeg skulle stoppe å spise godter, drikke brus, kaker osv. Har enda ikke brytet det nyttårsforsettet, så trenger igrunn ikke ett nytt..

Anonymous poster hash: e2e2e...db3

æsj, for et ultrakjedelig forsett!lev livet sier jeg bare,alt med måte!

Anonymous poster hash: 64d42...913

Skrevet

etter ungen er trøkt ut skal jeg tilbake til trivselsvekta mi en gang for alle å begynne å trene regelmessig.

ta flere bilder/filmer av familien,hverdagen/ferier

bli flinkere med økonomien

bli mer sosial med venner

:)

Skrevet

Finne roen i nye jobben, og roe ned tempoet i hverdagen. 
Mer fri, og mindre lønn 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...