Gå til innhold

Er gift og har barn, men elsker en annen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff. Dette gjør så vondt. 

Han er også gift, men ingen barn. Vi var kjærester i noen år, han er 12 år eldre enn meg og sjefen min. Det var så utrolig lidenskapelig, romantisk, morsomt og bare helt fantastisk, men pga jobben og andre ting ble vi nødt til å ende det. Omstendighetene var helt feil. Vi bodde bare sammen i 6 mnd. 

Dette er 5 år siden. Og som sagt er både han og jeg nå gift, og jeg har to barn. 

Han har sagt han enda tenker mye på meg og at jeg er den han vil tilbringe resten av livet med, hvis han kunne velge, og det samme føler jeg. Men, det vil såre og ødelegge for så mange rundt oss, at vi kan bare ikke bryte opp familiene våre for å være sammen. 

Skal nevnes at vi aldri har møttes i sjul, tekster hverandre aldri eller vært utro mot ektefellene våre. 

Jeg elsker mannen min veldig høyt, men jeg elsker han her mer.. 

Så det jeg lurer på, er det flere som er i noenlunde samme situasjon? hvordan takler dere følelsene? 

Jeg tenker på han vær eneste dag og bare lengter etter han. 

og ja, det er synd på mannen min. 

Anonymous poster hash: 18da0...21b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du elsker mannen din men elsker han her mer? La oss si at du gjør det slutt med din nåværende mann og barna dine får vitne at familien blir oppløst, er det da sjans for at du endrer mening og tenker som så:ja men jeg elsker min fraskilte mann fortsatt og dette gjør vondt, du elsker de begge og uansett hva du velger gjør det vondt, for deg alene eller for flere andre enn deg -og hva om du angrer deg?

Har ingen andre råd å gi annet at vis du elsker mannen din og barna dine så bryter du ikke opp familien for en annen mann, vær trofast-tenk litt på din nåværende familie og plei kjærligheten med din mann så vil nok følelsene for sjefen din dabbe av sakte men sikkert!

Skrevet

Kongen selv sa at kjærlighet er viktig. Det er den. Finner du den så ikke snu deg vekk fra den fordi du skal følge samfunnets normer eller gjøre det andre forteller deg er det riktige. Følg hjertet ditt! :)

Anonymous poster hash: e5539...1b8
Skrevet

Ja når kongen har sagt at kjærlighet er viktig da er det jo bare å gå igang med å bryte opp nåværende familien. .Hallo?

Hva kjærlighet til barna, hva med tilliten og det å være trofast,, hensynet til Hi nåværende familie?ekke så viktig med alt dette så lenge kongen mener at kjærlighet er viktig, nei damn, vi får leve etter kongen befaler :D

Skrevet

Husk at det var en grunn til at det ble slutt.

Skrevet

Kongen selv sa at kjærlighet er viktig. Det er den. Finner du den så ikke snu deg vekk fra den fordi du skal følge samfunnets normer eller gjøre det andre forteller deg er det riktige. Følg hjertet ditt! :)Anonymous poster hash: e5539...1b8

Det var vel kanskje ikke HELT det kongen mente.

En ting er samfunnets normer. En annen ting er hverdagen til barna og løftene som er gitt ektemannen under vigselen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...