Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Voksne folk altså.... Anonymous poster hash: efc6a...6b6
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Det er lov til å skyte opp raketter mellom kl.18.00 og 02.00. Voksne folk altså.... Vet du ikke dette? Anonymous poster hash: b9a96...b26
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Pah, det er ingenting, her har de holdt på siden i går ettermiddag...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Her og, siden kl 19 Anonymous poster hash: fc7ac...13c
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Nå er det slutt på rakettene her allerede, og det er kanskje ikke så rart. Rakettene har flydd rundt øra her siden kl 23 Skulle ønske det var som i større byer o.l der det er nedtelling til midnatt og på slaget kl00 bryter levenet løs Anonymous poster hash: c891a...2d9
LeTwinsA Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 haha det er da ingenting, her har det smelt døgnet rundt noen dager allerede. hva i alle dager er vitsen å fyre opp midt på dagen da? når det er lyst?
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Det smalt fra i går og jeg har full tiltro til at det smeller i morra også.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 Vi sendte opp klokken 20. Men det var fordi barna skulle få se noen raketter før de la seg. Anonymous poster hash: d7ff5...dd4
*Miss Marple* Skrevet 1. januar 2014 #10 Skrevet 1. januar 2014 (endret) Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til. Endret 1. januar 2014 av *Miss Marple*
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #11 Skrevet 1. januar 2014 Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til. Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #12 Skrevet 1. januar 2014 Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til. Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #13 Skrevet 1. januar 2014 Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til. Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #14 Skrevet 1. januar 2014 Sorry, ikke meningen å sende flere ganger. Anonymous poster hash: 93610...cfa
*Miss Marple* Skrevet 1. januar 2014 #15 Skrevet 1. januar 2014 Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til. Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa Jada, masa :D
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #16 Skrevet 1. januar 2014 Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til. Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa Jada, masa :D Haha, følge jeg hadde noe viktig å komme med. Anonymous poster hash: 93610...cfa
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #17 Skrevet 1. januar 2014 Hva gjør vel det ? Er du redd raketter? Ser ikke helt problemet. Anonymous poster hash: cc334...e30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå