Gå til innhold

Hvorfor skyte opp raketter kl 23.10?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Voksne folk altså....

Anonymous poster hash: efc6a...6b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er lov til å skyte opp raketter mellom kl.18.00 og 02.00.

Voksne folk altså....

Vet du ikke dette?

Anonymous poster hash: b9a96...b26
Skrevet

Pah, det er ingenting, her har de holdt på siden i går ettermiddag... :kjefte:

Skrevet

Her og, siden kl 19

Anonymous poster hash: fc7ac...13c

Skrevet

Nå er det slutt på rakettene her allerede, og det er kanskje ikke så rart. Rakettene har flydd rundt øra her siden kl 23 :(

Skulle ønske det var som i større byer o.l der det er nedtelling til midnatt og på slaget kl00 bryter levenet løs :)

Anonymous poster hash: c891a...2d9

Skrevet

haha det er da ingenting, her har det smelt døgnet rundt noen dager allerede. hva i alle dager er vitsen å fyre opp midt på dagen da? når det er lyst? :)

Skrevet

Det smalt fra i går og jeg har full tiltro til at det smeller i morra også.

Skrevet

Vi sendte opp klokken 20. Men det var fordi barna skulle få se noen raketter før de la seg.

Anonymous poster hash: d7ff5...dd4

Skrevet (endret)

Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale :)

Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til.

Endret av *Miss Marple*
Skrevet

Her smalt det kl 08 i dag tidlig! Det ser jeg liten vits i selv om det nok var et nachspiel som tok en grand finale :)

Vi var oppe vi, så ikke noe problem for oss, men tenker at de som ikke er så heldige å ha en ettårig vekkerklokke kanskje hadde lyst å sove litt til.

Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig.

Anonymous poster hash: 93610...cfa

Skrevet

Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig.

Skrevet

Skrevet

Sorry, ikke meningen å sende flere ganger.

Skrevet

Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa

Jada, masa :D :D

Skrevet

Her smalt det klokken halv fem, og det var en stor rakett med sikkert 20 smell. Hadde heldigvis ingen barn her, var ille nok at jeg ble vekket. Skikkelig unødvendig. Anonymous poster hash: 93610...cfa
Jada, masa :D :D

Haha, følge jeg hadde noe viktig å komme med. :D

Skrevet

Hva gjør vel det ? Er du redd raketter? Ser ikke helt problemet.

Anonymous poster hash: cc334...e30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...