Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 Her ser de voksne gjestene på Batman på tv, mens ungene leker. Jeg kjeder meg :-) Anonymous poster hash: f8131...c17
det er berre mordi Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Dibber og ser på brudens far 2 Anonymous poster hash: b65ac...615
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Kongelig variete og der er John Bishop, så jeg sikler litt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Her, facebook og disney junior Ungene 5 og 8 år har ingen planer om å sove før vi legger oss og det syns jeg faktisk er greit Anonymous poster hash: ac758...7e0
MammantilNurket Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 Drikker champagne (Quelle surprise!) med Kjæresten og resten av familien, ser på "Tolvslaget från Skansen" på SVT1, Nurket sover og snart skal vi ut og se på fyrverkeriet
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer?
det er berre mordi Skrevet 31. desember 2013 #8 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #9 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/ Innimellom, og det er som å få Jon Herwig Carlsen inn med limericker midt i akten.
det er berre mordi Skrevet 31. desember 2013 #10 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/ Enig med deg at Bishop er litt snasen. Han og Are Kalvø. Han er og veldig snasen.
det er berre mordi Skrevet 31. desember 2013 #11 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/ Innimellom, og det er som å få Jon Herwig Carlsen inn med limericker midt i akten. Hoho! Våt draum i oppfylling!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2013 #12 Skrevet 31. desember 2013 Ser på det samme som Nurkis og slarver her inne. Skal ringe mamma og pappa rett over midnatt, og har tenkt å legge meg to minutter etter det.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #13 Skrevet 31. desember 2013 Jeg kom akkurat ut av dusjen etter å ha farget håret og klipt meg. Tre barn sitter i sofaen med mannen. Tv er på og noen pcer er der. To barn sover. Passer en liten tass, og ett annet var trøtt og ville sove. Anonymous poster hash: 24f2d...61b
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #14 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/ Innimellom, og det er som å få Jon Herwig Carlsen inn med limericker midt i akten. Hoho! Våt draum i oppfylling! Har jeg glemt å si at Robbie W er llleeeeeeeeeeeeekkkkkkkeeerrrr?
det er berre mordi Skrevet 31. desember 2013 #15 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/ Innimellom, og det er som å få Jon Herwig Carlsen inn med limericker midt i akten. Hoho! Våt draum i oppfylling! Har jeg glemt å si at Robbie W er llleeeeeeeeeeeeekkkkkkkeeerrrr? Robbie W? Som i Williams? If so - yes. Han kunne eg ha hatt til frukost, lunch og middag og til nattmat og;) men no for tida trur eg at det gjeld veldig mange. Eg er såpass nøden at eg glatt kunne ha tredd ein papirpose over andletet til Theisen og :/
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #16 Skrevet 31. desember 2013 Eg ser på "Kongeleg Varietè" og ungen som eg har prøvd å lurt til å tru at midnatt var klokka 10, sit og teiknar og klipper og har ingen planer om å legge seg. hvilken norsk nisse kommenterer? Haven`t got the faintest idea! Har ikkje fått med meg at der er ein nisse som kommenterar eingong :/ Trøtt og gira på å legge ungen, men må til stadigheit opp av sofaen for å sjå kor fint ho teiknar....:/ Innimellom, og det er som å få Jon Herwig Carlsen inn med limericker midt i akten. Hoho! Våt draum i oppfylling! Har jeg glemt å si at Robbie W er llleeeeeeeeeeeeekkkkkkkeeerrrr? Og han passer veldig godt med litt grått hår!! Gleder meg til konsert med ham i mai:-) Anonymous poster hash: 2990b...e9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå