Gå til innhold

SNAPCHAT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia?
Er det bare jeg som ikke liker det opplegget?

Fikk meg en mobil som støttet apper, og før jeg så mye som fikk ta på min nyetelefon (sony xperia z1 <3), hadde allerede bestekompisen installert det "nødvendige", og jeg fikk mobil med både snapchat og instagram. 

"Kult" tenkte jeg.. Men det var jo ikke særlig kult.. Jeg tror jeg har 8 venner på denne greia, og irriterer meg grønn over 90% av snappene jeg mottar.
Det er jo så ufattelig upersonlig?

Jeg får bilder av venner jeg aldri ser. Venner som ikke gidder å svare på sms'er, ikke inviterer med på ting, men å snappe bilde av seg selv på vei til all verdens festligheter, det skal de.

Grrrr... *avinstallere*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner heller ikke greia med snapchat. Om det er bilder noen vil sende gratis, så kan de sende det på Facebook-chat' en!

Skrevet

Kjedelige dere da

Anonymous poster hash: b3e1c...028

Skrevet

Kjedelige dere da

Anonymous poster hash: b3e1c...028

Hvorfor det?

Skrevet

Skjønner heller ikke greia med snapchat. Om det er bilder noen vil sende gratis, så kan de sende det på Facebook-chat' en!

Ikkesant... Da vet jeg i alle fall at bildene er til meg. 

Gidder jo ikke å svare når jeg vet at jeg bare er 1 av 100 som mottar et bilde.

Skrevet

Jeg digger snapchat. Er jo så mye mer lettvint enn å sende bilder andre steder. Jeg bruker den til å snakke med vennene mine hver dag. Er jo morsomt :)

Skrevet

Jeg startet en tråd om dette for ikke så lenge siden og gud bedre så kjeft jeg fikk da ;)

Jeg har snapchat, dattera mi som mente jeg måååtte ha det. Men jeg sender sjelden snap selv. Kun om jeg fx skal spørre venninna mi om hun vil arve noe til dattera hennes, da sender jeg snap av den tingen istedenfor å sende mms. Men hjelpe meg som enkelte spammer meg med selfier og masse annet svada. Men ifølge damene her inne fikk jeg beskjed om å bare slette meg fra snapchat. For gudene forby at noen må legge bånd på seg selv og ikke sende 5 snapper daglig :D

Anonymous poster hash: d0312...448

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...