LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 - av forrige ukes omgangssyke. Denne gangen minien. Jeg husker en gang før i verden, da oppkast på nyttårsaften var selvforskyldt, nå er det arvingene som står for det. Gjerne utover hele senga til mor, alternativt smurt inn i hele håret mitt. Vaskemaskinen går for tredje gang idag, og eneste fyrverkeriet her i huset var det som kom ut av bakenden til mini her i sted. Godt nytt år til alle!
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 - av forrige ukes omgangssyke. Denne gangen minien. Jeg husker en gang før i verden, da oppkast på nyttårsaften var selvforskyldt, nå er det arvingene som står for det. Gjerne utover hele senga til mor, alternativt smurt inn i hele håret mitt. Vaskemaskinen går for tredje gang idag, og eneste fyrverkeriet her i huset var det som kom ut av bakenden til mini her i sted. Godt nytt år til alle! neimen fysj da. god bedring!
Anne-B. Skrevet 1. januar 2014 #3 Skrevet 1. januar 2014 Stakar. Det er så kjipt, håper han blir bedre snart.
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 1. januar 2014 #4 Skrevet 1. januar 2014 Stakkars, håper formen kommer kjapt tilbake Måtte dog le litt av beskrivelsen din, he he, så sant
Gjest Fru Banderas Skrevet 1. januar 2014 #5 Skrevet 1. januar 2014 :-S Fyrverkeri ut av munnen er vanligvis mer fargerikt enn det ut av ræva.. God bedring!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå