Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #1 Skrevet 31. desember 2013 I morgen er det intensiv pulverkur i minimum 2 uker. Gi meg dine beste råd mot fysing!! Jeg er aldri direkte sulten på pulver men har alltid lyst på noe!! Hjeeeelp!! Anonymous poster hash: d4efd...cbd
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #2 Skrevet 31. desember 2013 Mitt beste råd er å kutte ut pulver. Høres jo ut som du har prøvd det før uten at det har fungert særlig bra? Sett deg mål om å spise sunn mat, og være mer i aktivitet. Spis ofte og lite, da blir du ikke særlig fysen:) Anonymous poster hash: 19235...ade
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #3 Skrevet 31. desember 2013 Isbiter og å pusse tennene Anonymous poster hash: 15602...2da
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #4 Skrevet 31. desember 2013 Mitt beste råd er å kutte ut pulver. Høres jo ut som du har prøvd det før uten at det har fungert særlig bra? Sett deg mål om å spise sunn mat, og være mer i aktivitet. Spis ofte og lite, da blir du ikke særlig fysen:) Anonymous poster hash: 19235...ade Nei langt derifra. Jeg har allerede gått ned 25 kg med pulver, tar litt av gangen og stabiliserer med vanlig mat. Så det er absolutt ikke mislykka. Men ja, jeg blir fysen Anonymous poster hash: d4efd...cbd
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #5 Skrevet 31. desember 2013 Mitt beste råd er å kutte ut pulver. Høres jo ut som du har prøvd det før uten at det har fungert særlig bra? Sett deg mål om å spise sunn mat, og være mer i aktivitet. Spis ofte og lite, da blir du ikke særlig fysen:) Anonymous poster hash: 19235...ade Nei langt derifra. Jeg har allerede gått ned 25 kg med pulver, tar litt av gangen og stabiliserer med vanlig mat. Så det er absolutt ikke mislykka. Men ja, jeg blir fysen Anonymous poster hash: d4efd...cbd Og for ikke å glemme - jeg er veldig fysisk aktiv også. Trener 4-5 ganger pr uke og går mye i tillegg. Anonymous poster hash: d4efd...cbd
sug lut Skrevet 31. desember 2013 #6 Skrevet 31. desember 2013 pulver er fint. et lager med sukkerfri brus tar det verste suget. lykke til.
Zaphira Skrevet 31. desember 2013 #7 Skrevet 31. desember 2013 Ta krom , det skal hjelpe mot søtsug og slikt
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 1. januar 2014 #8 Skrevet 1. januar 2014 Trodde jeg klikket meg inn på en selvmordstråd her.. ( puh! Lettet..) men lykke til skal du hvertfall ha!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2014 #9 Skrevet 1. januar 2014 kutt opp agurk i biter og strø bittelitt salt på... blir nesten som chips... (nesten...!) Anonymous poster hash: 8b9e5...7af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå